י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פרסום ראשון

נגידים מהעולם התרגשו, והסכום למביא מידע על מוישי קליינרמן שולש

גובה הפרס למי שיביא מידע על מוישי קליינרמן הנעדר, שולש ל-150 אלף שקלים | הפילנטרופ שמואל סקט מ'עם ישראל חי': "יהודים טובים מכל העולם שהסיפור נגע לליבם, ביקשו להצטרף וכעת אנחנו מבטיחים פרס של 150 אלף שקלים" | כזכור, בשבוע שעבר הוכרז על פרס בגובה 50 אלף שקלים למביא מידע אודות מקום הימצאו של הנער הנעדר

נגידים מהעולם התרגשו, והסכום למביא מידע על מוישי קליינרמן שולש
מוישי קליינרמן צילום: באדיבות המצלם

אחרי שבשבוע שעבר הוכרז על פרס בגובה של 50 אלף שקלים עבור מי שיביא מידע אודות הנער מוישי קליינרמן, 'בחדרי חרדים' חושף כי הסכום שולש ועומד כעת על 150 אלף שקלים. מי שהתגייסו על מנת לשלש את הסכום הם ידידיו של יו"ר קרן 'עם ישראל חי' שמואל סקט, שהפרשייה נגעה לליבם והחליטו להוסיף סכום נוסף על מנת להגדיל את התמריץ.

סקט מספר: "קיבלנו טלפונים מכל העולם, ויש התגייסות אדירה, ואנחנו כעת מעלים את הסכום ל-150 אלף שקלים. יש יהודים יקרים שהמקרה נגע לליבם, וביקשו להצטרף ולהיות חלק מהמאמץ הכלל יהודי המשותף. אני קורא לעם ישראל, קחו חלק במצווה הזו, ואם אתם תתנו לנו מידע שבאמצעותו נמצא את מוישי, אני אשמח לתת לכם יחד עם אחרים, 150 אלף שקלים, בתקווה שנביא אותו בריא ושלם הביתה להורים שלו, אמן".

אפשר להתקשר בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע למספר 053-284-5507 או 050-657-1577 ולמסור כל פריט מידע שיכול לקדם אותנו לפתרון התעלומה.

"זה באמת מחזק איך עם ישראל מתגייס לטובת העניין, בכל המישורים", אמר בשבוע שעבר אביו של מוישי, שמואל קליינרמן. "אי אפשר לתאר בכלל את הקושי והדאגה שלנו. זה כל רגע, כל טלפון מקפיץ אותנו. זה פשוט להיטרף מדאגה".

"אנחנו ממש מעריכים את המאמץ שאנשים עושים", סיפרה אמו של מוישי, גיטי. "אין לי מילים לתאר את ההתנדבות, ההתגייסות, המאמצים והחיפושים. איפה מדינת ישראל? שילמדו מה עושים. תיקחו אחריות ותעשו משהו. תביאו את הילד הביתה".

אולי עוד אפשר להציל את מוישי • קרן מיוחדת נפתחה לסיוע בחיפושים - לתרומות>>>

מוישי קליינרמן אברהם משה קליינרמן חרדי נעדר עם ישראל חי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד