י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מי יאובטח ומי לא

לפיד מתעקש להתגורר בירושלים וזה הפתרון המסתמן

אם לא תתרחש דרמה פוליטית בלתי צפויה, הרי שביום חמישי ייכנס יאיר לפיד ללשכת ראש הממשלה וכבר עכשיו תוגברה האבטחה סביבו. לפיד מתעקש להתגורר בבלפור, אולם עקב השיפוצים הדבר לא מתאפשר והוא צפוי לשכור דירת שרד חלופית בבירה

לפיד מתעקש להתגורר בירושלים וזה הפתרון המסתמן
יאיר לפיד בכנסת צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ראש ממשלת המעבר, יאיר לפיד דורש להיכנס למעון ראש הממשלה הרשמי ברח' בלפור בירושלים, אולם העיכוב בשיפוצים והקירות המקולפים לא מאפשרים זאת. לכן הפתרון המסתמן כעת הוא לשכור דירת שרד חלופית בירושלים, שם יגור לפיד. כך מדווח ירון אברהם ב'חדשות 12'.

למרות שלפיד עדיין לא ראש ממשלה בפועל, הוא נצפה היום בכנסת מלווה באבטחה מוגברת. כבר מעכשיו הוא מסתובב עם ארבעה מאבטחים וכאשר ייכנס רשמית ילוו אותו גדוד מאבטחים וייסע בשיירת ראש הממשלה.

יצוין כי באשר לאבטחת בני המשפחה, רעייתו ליהיא לפיד תהפוך בעל כורחה למאובטחת על ידי שב"כ, לעומת זאת ילדיו של לפיד לא יזכו לאבטחה צמודה מאחר והם בגירים, בניגוד לילדיו של ראש הממשלה נפתלי בנט שכולם הינם קטינים.

הערב הושגו הסכמות בין הקואליציה לאופוזיציה באשר להליכי פיזור הכנסת והיציאה לפגרת בחירות. כעת מסתמן כי עד רביעי בחצות ליל יחוקק סופית חוק התפזרות הכנסת ה-24 ולמחרת ייכנס יאיר לפיד ללשכת ראש הממשלה, כאשר ראש הממשלה היוצא נפתלי בנט ימונה לראש הממשלה החליפי ומחזיק תיק איראן. בנט יכהן כממלא מקום ראש ממשלה אם וכאשר לפיד ישהה בחו"ל.

יאיר לפיד מעון ראש הממשלה ליהיא לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד