י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
המשמר היוצא והמשמר הנכנס

ביידן בירך, איראן לגלגה על בנט: "זה שרצה להשמידנו זז מהדרך"

לאחר שיאיר לפיד מונה לראש ממשלת מעבר ובנט הפך לראש הממשלה החליפי, באיראן לגלגו על בנט: "מי שרצה להשמיד את איראן, שהתמחה גם בלוחמת סייבר, פרש מהבחירות בישראל והפרלמנט שלהם פוזר". נשיא ארצות הברית בירך את השניים וכתב כי הוא מצפה לפגוש אותם

ביידן בירך, איראן לגלגה על בנט: "זה שרצה להשמידנו זז מהדרך"
יאיר לפיד צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

אמש בחצות הפך, נפתלי בנט לראש ממשלה חליפי, ויאיר לפיד לראש ממשלת מעבר, באיראן לגלגו על בנט, "ראש ממשלת המשטר הציוני, הודיע ​​אמש רשמית לחברי מפלגתו כי לא יתמודד בבחירות הבאות, הוא רצה לפגוע ישירות באיראן וברפובליקה האסלאמית".

סוכנות הידיעות האיראנית 'תסנים' המקורבת למשמרות המהפכה פרסמה, כי "פיזור הפרלמנט הציוני והדחתו של נפתלי בנט, בנוסף להיותו סימן למשבר חמור בפוליטיקה הציונית, חשובים כפליים מכיוון שבנט הדגיש כי באמצעות יישום דוקטרינת התמנון הוא רצה לפגוע ישירות באיראן וברפובליקה האסלאמית. יש מאבק ישיר והוא הגדיר את אחד ממרכזי הקרב הזה בזירת הסייבר".

לטענת האיראנים, בנט אמר למדינות אחרות להצטרף לישראל כדי להיות בטוחים ממתקפות סייבר, ובעצם לקבל ממנו עזרה.

במעבר חד לארה"ב, בניגוד לאיראן, בארה"ב קיבלו בחמימות את העובדה שיאיר לפיד מונה לראש הממשלה. נשיא ארה"ב ג'ו ביידן כתב הלילה בחשבון הטוויטר שלו: "ברכות ליאיר לפיד, ראש הממשלה החדש של ישראל, ותודה לך ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט, על הידידות שלך לאורך השנה האחרונה. אני מצפה לראות את שניכם ביולי על מנת לחגוג את הידידות הבלתי ניתנת לערעור של ארה"ב וישראל".

איראן יאיר לפיד נפתלי בנט ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד