י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מנסה לקבל בכל זאת

גילה רק השבוע: ההטבות שמטרידות את נפתלי בנט

נכון להבוקר נפתלי בנט נושא בתואר 'ראש הממשלה החליפי', אך ישנה סוגיה בוערת שדי מטרידה אותו בימים אלה. בשבוע האחרון הוא גילה כי אינו זכאי לאותן הטבות שזכאי להן 'ראש ממשלה לשעבר' ובלשכתו מנסים לברר אם 'ראש ממשלה חליפי' מצטרף למנין הזכאות

גילה רק השבוע: ההטבות שמטרידות את נפתלי בנט
נפתלי בנט בכנסת צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בשל כהונתו הקצרה של ראש הממשלה היוצא, נפתלי בנט, שתיכנס לדפי ההיסטוריה ככהונה הקצרה ביותר בתולדות המדינה, עלולות להישלל ממנו כמה מן ההטבות שמגיעות לראש ממשלה לשעבר. כך דיווח ספי עובדיה ב'ערוץ 13'.

לפי הדיווח, בנט לא יזכה ללשכה, משרד, מזכירות ועוזרות למשך שנים ארוכות. מאחר ובנט לא הגיע לרף המינימלי שעומד על שנה וחצי - הוא לא זכאי לאותן הטבות. 

בלשכתו של ראש הממשלה לשעבר בנט, גילו זאת רק בשבוע האחרון ומנסים לברר בימים אלה האם פרק הזמן שבו הוא יכהן כראש הממשלה החליפי, שיגשר לו לתקופה הנדרשת של שנה וחצי, ייספר למניין הימים כדי להביא אותו לרף המינימלי. לפי הדיווח, הסוגייה נמצאת בבדיקה של יועצים משפטיים שיצטרכו להכריע בנושא, מאחר ועניין ראש הממשלה החליפי הוא עניין חדש ותקדימי. בינתיים, לפי פרק הזמן הזה, בנט אינו זכאי לאותן הטבות.

אם זאת הוא כן יזכה לאבטחה כראש ממשלה לשעבר שנושא עמו סודות מדינה כמוסים שרק אדם במעמדו נחשף אליהם ואולי בנט זקוק לכך במיוחד בשל האיבה שרבים במדינת ישראל חשים כלפיו. בנוסף, בנט ייקבר לאחר מותו לאורך ימים ושנים טובות בחלקת גדולי האומה בהר הרצל בירושלים, שבה קבורים ראשי הממשלה ונשיאי המדינה שהלכו לעולמם.

נפתלי בנט ראש ממשלה הטבות ראש ממשלה חליפי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד