י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"תודה שהאיראנים רועדים"

"עכשיו תנשום" - כך נפרדת שקד מבנט אחרי עשור פוליטי

"תמיד היית מוכן להקריב הכל למען מדינת ישראל. אני יודעת שגם עכשיו לא תפסיק". איילת שקד נפרדת משותפה הפוליטי שלא יתמודד לכנסת הבאה. "תמשיך עם ראש מורם נפתלי. נתת כל כך הרבה מעצמך. עכשיו תנשום"

"עכשיו תנשום" - כך נפרדת שקד מבנט אחרי עשור פוליטי
נפתלי בנט ואיילת שקד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי 16 שנים של היכרות וצעידה יחד ברובן במערכת הפוליטית, איילת שקד נפרדת משותפה הפוליטי נפתלי בנט, ותנסה לראשונה לבדה לשחות בים הקולות והמנדטים, בתקווה שתישאר עם הראש מעל המים ותהווה לשון מאזניים בבחירות אלה גם עם מנדטים בודדים.

בפוסט שפרסמה היום (שישי) כתבה שקד: "תודה נפתלי בנט. תודה ששדות העוטף ירוקים ולא שרופים, תודה שהאיראנים רועדים, תודה שניהלת את הקורונה הכי מדוייק שיש ובלי סגרים ותודה שניהלת בעוצמה את מצעד הדגלים. תודה שמול מנהיגי עולם לא פנית לאחור ולא הסכמת למדינת טרור".

"תודה שאהבת את כולם וראית בכולם שותפים ותודה על דרך ארוכה רוויות הצלחות וגם מכשולים. אני מכירה אותך 16 שנה. לא היה יום אחד שבו לא חשבת על המדינה שלנו בעדיפות ראשונה. כמו בלבנון, כך גם בכנסת ובלשכת ראש הממשלה. תמיד היית מוכן להקריב הכל למען מדינת ישראל".

"אני יודעת שגם עכשיו לא תפסיק", מציינת שקד. "תמשיך עם ראש מורם נפתלי. בזכותך כולם יודעים שאפשר לנהל מדינה סוערת כמו ישראל שלנו בבטחון, באחריות ובדרכי נועם. נתת כל כך הרבה מעצמך. עכשיו תנשום". 

ביום שלישי השבוע נשא ראש הממשלה החליפי, נפתלי בנט, הצהרה לתקשורת שבה הודיע שלא יתמודד בבחירות לכנסת ה-25 וכי ראשות המפלגה תופקד בידיה של איילת שקד. הוא סיים במילים: "אני הולך לדרכי, היו שלום, אני חייתי ביניכם ופי מלא תודה".

נפתלי בנט איילת שקד פרישה מהחיים הפוליטיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד