כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
לא שוכחים ולא סולחים

הוטו שהטילו ב'כחול לבן' על יועז הנדל

על רקע המגעים למיזוג מפלגות בין 'כחול לבן' של בני גנץ ל'תקווה חדשה' של גדעון סער, הועבר מסר מטעם 'כחול לבן' כי הם מטילים וטו על צירוף יועז הנדל לאיחוד שכזה

הוטו שהטילו ב'כחול לבן' על יועז הנדל
יועז הנדל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במפלגת כחול לבן של שר הביטחון בני גנץ, עדיין לא סלחו לשר התקשורת יועז הנדל, שלטענתם לאחר מערכות הבחירות השנייה והשלישית מנע מגנץ לקבל את תפקיד ראש הממשלה וגררו לעוד מערכת בחירות.

זה לא סוד שבימים אלה מתנהלים מגעים שקטים לאיחוד בין מפלגת 'תקווה חדשה' של שר המשפטים גדעון סער, לבין 'כחול לבן' של שר הביטחון בני גנץ, מנהלים משא ומתן לאיחוד מפלגות וריצה משותפת בבחירות לכנסת ה-25. לפי הדיווח הבוקר (שלישי) של יובל קרני ב'ידיעות אחרונות', ב'כחול לבן' העבירו מסרים ל'תקווה חדשה', כי במידה והמגעים יבשילו והאיחוד יתממש, שר התקשורת יועז הנדל אינו חלק מהאיחוד.

יועז הנדל ביום ראשון | צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ.

הסיבה היא שכזכור יועז הנדל וצבי האוזר אז ראשי מפלגת 'דרך ארץ' בתוך רשימת 'כחול לבן' מנעו מבני גנץ לכהן כראש ממשלה, אחרי סבבי הבחירות השני והשלישי, לאחר שהטילו וטו על שיתוף פעולה עם הרשימה המשותפת. על פי גורמים המעורים במגעים בין המפלגות, הכעס על יועז הנדל עדיין לא שכך, שכן הודות להתנגדותו הנחרצת בני גנץ עדיין לא מימש את חלומו לכהן כראש ממשלה ויכול היה להיות זה שיחליף את בנימין נתניהו.

במפלגת 'כחול לבן' סירבו להגיב לדיווח ב'ידיעות אחרונות'.

בחירות לכנסת ה-25 מפלגת כחול לבן מפלגת תקווה חדשה איחוד מפלגות בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד