י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אל תחמיצו

היום בערב זה קורה: הגרלת הענק שמשגעת את המגזר

דריכות שיא לקראת הגרלת הענק של הכנסת אורחים רשב"י שתיערך כבר היום בערב בקרב כל אותם אלה שנרתמו למען המשך מפעלות החסד • אם גם אתם תמיד חלמתם על רכב מנהלים יוקרתי, אם גם אתם רוצים לזכות בפרסים שווים במיוחד, הצטרפו עוד עכשיו בטרם תפספסו את ההזדמנות

רכב חדש
רכב חדש צילום: unsplash

בעוד שעות ספורות ייסגרו מוקדי הגרלת הענק של הכנסת אורחים רשב"י שבראשות הרב פרלמוטר והרב קרליבך וכבר הלילה הם ייערכו את הגרלת הענק בקרב כל אותם אלה שנרתמו במהלך השבועות האחרונים למען המשך קיום מפעלות החסד לטובת הרבבות שפוקדים את ציון התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי בהר מירון.

אולי היום בערב תזכו רכב חדש. לחצו כאן>>>

במשך שנים רבות המקום הפך לאבן שואבת, המוני המתפללים נוהגים להגיע למתחם הכנסת האורחים שם הם משביעים את רבעונם ונחים קמעא בטרם הם ישפכו שיח בחצר המלך. המקום אשר ימשיך לפעול גם במהלך השנה הקרובה זקוק לנו בכדי שהוא יוכל להמשיך במלאכת הקודש.

רבים מספרים על סיפורי מופת וישועה לאחר שהם פתחו את כיסם ואת ליבם למען מטרה חשובה זו. והרי זו לא סתם צדקה, זו צדקה מהודרת שמאכילה רבבות אנשים, נשים וטף בכל יום מימות השנה אשר מגיעים להשתטח על ציון קודשו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי.

בהכנסת אורחים רשב"י יערכו כבר הערב את הגרלת הענק בקרב כל אותם אלה שיירתמו למען המשך קיום הפעילות המבורכת. בהגרלה חסרת התקדים ניתן למצוא במקום הראשון רכב מנהלים יוקרתי מחברת "ניסן" סנטרה 2022. בנוסף יוגרלו פרסי ענק, כמו לדוגמא: כרטיס אשראי טעון באלפי שקלים, צימר לשבת בצפון, אלפי שקלים לקנייה ברשת "הצורפים" ועוד פרסים שווי ערך שאסור לכם לפספס.

יש רגעים בחיים שאסור לכם לפספס, הרגעים האלה הם ללא ספק אחד מהם. בעוד שעות ספורות ממש ייסגרו מוקדי הרישום וכבר לא תהיה לכם את האפשרות להצטרף להגרלה הזו. עשו זאת כעת, רכשו כרטיסי הגרלה - החזיקו את הכנסת האורחים - ואולי עוד הערב תזכו ברכב מנהלים יוקרתי. הקליקו כאן ועכשיו.

אולי היום בערב תזכו רכב חדש. לחצו כאן>>>

הגרלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד