י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הפתעה בלידה

"גלגול נשמה": תינוק נולד עם ארבע ידיים וארבע רגליים

תינוק שנולד עם ארבע רגליים וארבע ידיים בהודו, הפך לתינוק קדוש; ההודים מאמינים כי הוא גלגול נשמות; התינוק כונה ברשתות החברתיות תינוק "נס". השמועה על כך הביאה אנשים לנהור למקום כדי לראות את הילד לאחר שהידיעות על הלידה התפשטו ברחבי האזור, כשהתינוק זוכה לכינוי ל"נס הטבע"

"גלגול נשמה": תינוק נולד עם ארבע ידיים וארבע רגליים
אזרחים בהודו: אילוסטרציה צילום: Pixabay

תינוק שנולד בהודו עם ארבע ידיים וארבע רגליים, כונה "נס" ואף נקשר לגלגול נשמות. התינוק נולד בסוף השבוע האחרון בצפון הודו, עם מה שנראה כזוג ידיים ורגליים נוספים מחוברים לבטנו, במה שסביר שיהיה מקרה של פולימליה, מום מולד שגורם ליותר ממספר רגיל של גפיים.

התינוק ששקל 4.5 ק"ג בלידה הגיע למרכז הבריאות הקהילתי של שאהבאד במדינת אוטר פראדש, האזור המאוכלס ביותר בהודו. האמא קארינה, שלא חשפה את שם משפחתה, אושפזה בבית החולים לאחר שחוותה צירי לידה בשבת, וילדה זמן קצר לאחר מכן. כך דווח ה'דיילי סטאר'

האם והילד נמצאים במצב בריאותי טוב, השמועה על כך הביאה אנשים לנהור למקום כדי לראות את הילד לאחר שהידיעות על הלידה התפשטו ברחבי האזור, התינוק זכה לכינוי "נס".

גולשים בהודו הציעו שהילד יכול להיות גלגול נשמות של דמות הודית המיוחס לה עושר, הון, כוח, יופי ושגשוג. זאת לא הפעם הראשונה שתינוק בהודו משאיר המונים נרגשים. מוקדם יותר השנה ילד נוסף שנולד עם ארבע ידיים ורגליים זכה להפוך לאליל על ידי מקומיים שחשבו שהילד הוא התגלמות שמימית.

הודו לידה נדירה נס רפואי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד