י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נפלה מכיסא הגלגלים

המשפחה מבקשת להתפלל על הבת ותובעת את חברת התעופה

משפחה יהודית תובעת חברת תעופה אמריקאית, לאחר שבתם הנכה נפלה מכיסא הגלגלים שלה בזמן שעלתה לטיסה, ונותרה עם פציעות קריטית

המשפחה מבקשת להתפלל על הבת ותובעת את חברת התעופה
מטוס החברה: אילוסטרציה צילום: Pixabay

משפחה יהודית תובעת את חברת התעופה סאות'ווסט איירליינס בגין פציעות שנגרמו לבתם. על פי התביעה, בפברואר האחרון גבי אסולין בת ה-25 עלתה על טיסה 1002 מלודרדייל, עיר בפלורידה, בדרכה לדנבר לבקר את אחותה.

כיסא הגלגלים החשמלי של גבי פגע במעקה המעבר, וגרם לה להיזרק מכיסא הגלגלים, מה שהוביל לפציעות קשות שהותירו אותה במצב קשה ואילצו אותה להשתמש במכונת הנשמה.

בגיל 12, גבי אובחנה כסובלת מהפרעה גנטית שהקשתה על הליכה למרחקים ארוכים אך חוץ מזה אפשרה לה להיות תפקודית גבוהה. אמה של גבי, סנדרה, אמרה כי הפעם האחרונה שראתה את בתה לפני התאונה הייתה כשהורידה אותה בשער. בוצעו התאמות מיוחדות כדי שתוכל ללוות את בתה, השתיים חייכו ואפילו צילמו סלפי.

"הדבר הבא שקיבלתי היה שיחה שאומרת שהבת שלי הייתה מעורבת בתאונה והיא שברה את הצוואר שלה", אמרה סנדרה אסולין. "זה בלתי נתפס כשאני רק חושב על זה", אמר פליקס אסולין, אביה של גבי.

בגיוס תרומות שהוקם עבור גבי על ידי אמה, נכתב: "שום דבר לא יכול היה להכין אותי לראות את בתי במיטת בית החולים מחוסרת הכרה, עם כל כך הרבה צינורות מחוברים אליה שעוזרים לייצב אותה. גבי נפלה על ראשה, וכתוצאה מכך נגרמה פגיעה קשה בחוט השדרה. היא עברה דום לב ונאלצה לעבור אינטובציה מיד לאחר ביצוע החייאה".

"היא לא יכולה לדבר כי יש לה צינור במורד הגרון, ואין לה תנועה מתחת לצוואר. הפחד והכאב שהיא מראה בעיניה כשהיא מתעוררת באותם רגעים קצרים של בהירות הם יותר מדי מכדי לשאת. היא נשארת בבית החולים. מאז הפציעה היא פיתחה הפרעת קצב שגרמה לעצירת הלב שלה שש פעמים בשבוע. עברו כמעט שלושה שבועות ואין ציר זמן לכמה זמן היא תהיה כאן או איך נראית המסע שלה אחרי. כל יום מתעורר סיבוך חדש".

בתביעה נטען כי חברת התעופה התרשלה, ובין היתר, לא סיפקה סיוע או הדרכה נאותה לכיסא גלגלים, לא הכשירו את הצוות כראוי ולא התריעו מפני סכנות. אנא התפללו עבור חיה גבריאל מסעודה בת שרה.

חברת סאות'ווסט איירליינס פרסמה הצהרה בתגובה לתביעה: "העדיפות העיקרית של סאות'ווסט איירליינס היא הבטיחות של האנשים והלקוחות שלנו הן על הקרקע והן באוויר. בדקנו את הנושא עם הלקוחה על הנסיעה שלה והגשנו הצעה למעורבים", אמר דובר החברה כריס פרי לאתר Local 10 News. "סאות'ווסט תמשיך לעבוד עם הלקוח ועם גורמים מעורבים אחרים כדי לחקור ולהתייחס לעובדות ולנסיבות הקשורות לחוויית הנסיעה שלה. סאות'ווסט כבר יותר מ-51 שנים עובדת עם לקוחות ונשאר מחויבים להמשיך לעשות זאת".

חברת תעופה תביעה דנבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד