י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"לא אגיש תלונה"

הבעלים של ספר התורה מציע 10,000 דולר עבור החזרת הגניבה

יהודי מניו יורק שנוסע ללאס וגאס מדי שנה לכנס תכשיטים מציע פרס כספי עבור החזרת ספר התורה שלו שמעוטר ביהלומים ותכשיטים, ונגנב בחודש שעבר. מצלמות האבטחה גילו כי אלמוני הוציא את הספר תורה במזוודה. כעת הבעלים מציע 10,000 דולר למוצא הישר

הבעלים של ספר התורה מציע 10,000 דולר עבור החזרת הגניבה
ספר התורה שנגנב צילום: צילום מסך KVVU ערוץ

ג'ק אברהם מיוצאי אפגניסטן המתגורר בניו יורק, נוסע ללאס וגאס לכנס תכשיטים JCK המפורסם בתערוכה הוונציאנית כבר כמה עשורים, ובכל שנה הוא מביא את ספר התורה שלו כדי להציגו בפני הבאים לכנס. "זה הוקדש לכל קהילת התכשיטנים", אמר אברהם. הספר תורה הסתובב בכל העולם עם ג'ק אברהם ובכל אירוע מיוחד.

הוא סיפר לתקשורת המקומית, כי "זה היה בישראל לבר המצווה של הנכד שלי, זה היה בחתונות של הבנים שלי, הבנות שלי ובהולדת הנכדים שלי", אמר אברהם.

ספר התורה נגנב בחודש יוני. אברהם מספר כי הוא הושאר בתוך האקספו הוונציאני לקראת התערוכה הבאה, שבה משתתפים עשרות מקהילה היהודית בוועידה. אברהם אמר כי מצלמות האבטחה גילו שאלמוני הוציא את הספר תורה במזוודה.

משטרת המטרופולין של לאס וגאס מסרה כי לא נעצר עד כה אף חשוד, וציינו לערוץ הטלוויזיה KVVU כי המקרה נחקר כ'גניבה גדולה'. אברהם מציע 10,000 דולר למוצא הישר כדי להחזיר אותו. "אני רק רוצה את זה בחזרה," אמר אברהם. "קח את ה-10,000 דולר. בבקשה, תחזיר אותו. אני לא מתכוון להגיש תלונה במשטרה".

אברהם אמר כי הספר הוא ירושה משפחתית ומייצג את משפחתו. "כולם מזדהים עם זה. כל הילדים שלי אומרים, 'איך זה קרה?'", סיפר אברהם. משטרת המטרופולין של לאס וגאס הודיעה כי היא מבקשת מכל מי שיש לו מידע, להגיע לתחנות המשטרה ולדווח.

ספר תורה ארה''ב תערוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד