כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
למנוע הרס של הישגי הציבור החרדי

זעם בש"ס אשדוד: "אינטרסנטים פוגעים בצורכי היהדות"

גורם בכיר בש"ס; כניעה של נציג בכיר לתכתיבים של אינטרסנטים ואינטרסים אישיים זו בושה המחייבת התערבות מיידית - בלשכת ראש העיר קוראים לנציג רב העיר הספרדי ולנציג ש"ס נוסף בעיר להביע הסכמתם להתמנות מיידית כמסוכם ולשרת את צורכי הציבור בעיר

זעם בש"ס אשדוד: "אינטרסנטים פוגעים בצורכי היהדות"
דרעי אורח בלשכת ראש העיר לסרי צילום: באדיבות המצלם

גורם בכיר בש"ס מביע מחאתו וכאבו הרב על התערבות בוטה של אינטרסנטים - המונעים ממניעים זרים - במינוי סגנים ליו"ר המועצה הדתית באשדוד.

בהתאם לסיכום בין לשכת ראש העיר, ליו"ר סיעת ש"ס בעיר אבי אמסלם, המועצה הדתית הייתה אמורה היום לבחור סגן יו"ר במועצה דתית בעיר וממונה על בתי עלמין את נציג הרב הספרדי בעיר הגאון רבי חיים פינטו.

בנוסף על כך, המועצה ביקשה למנות נציג ש"ס נוסף בעיר כסגן חרדי נוסף ליו"ר המועצה הדתית. כמו"כ בהתאם למוסכם לפני כחצי שנה סוכם כי חבר המועצה הדתית יעקב שטרית, ימונה כסגן יו"ר מועצה שלישי.

אלא, שגורמים אינטרסנטים בעיר השולטים ביד רמה בכמה מוקדי כוח בעיר ולהם סכסוך עם העירייה, אינם בוחלים במאומה ומפעילים השפעתם גם על חשבון צורכי הציבור החרדי בעיר, כל זאת כדי לנסות להשחיר את תדמיתו של ראש העיר יחיאל לסרי הפועל בשיתוף פעולה מלא עם הציבור החרדי.

הגורם הבכיר ששוחח עם כתב 'בחדרי חרדים' הביע כאבו העמוק לנוכח המצב בעיר. "היכן שמענו כזאת, ביום בו אמורים להתמנות שני סגנים, האחד נציג הרב הראשי שלנו, והשני נציג ש"ס ושניהם יחד מודיעים רגע לפני כינוס האסיפה כי הם מסרבים להתמנות?, האם שמענו על מקרים דומים אי פעם?, והרי העובדות ידועות וברורות ואיש אינו יכול להכחיש אותם. היכן יו"ר סיעת ש״ס בעיר שאמור לדאוג לאינטרסים של הציבור שלנו בעיר? איך הוא אינו מפעיל סמכותו על נציגים בעיר שמודיעים ברגע האחרון ללא כל סיבה שהם מסרבים להתמנות. אבי אמסלם יודע בדיוק את זהות האינטרסנטים הבוחשים בקדירה ומדוע הוא נכנע לתכתיבים שלהם? האם נבחר לייצג אילי הון או את הציבור החרדי בעיר? האם הניסיון להשחיר את העומד בראשות העיר שווה הרס האינטרסים של הציבור החרדי בעיר?".

אותו גורם קורא לראשי ש"ס להתערב מיידית כדי למנוע הרס מוחלט של הישגי הציבור החרדי בעיר לטובת אינטרסים זרים ומנוכרים המנצלים וסוחרים בציניות בכוחם.

בלשכת ראש העיר מאשרים ל'בחדרי חרדים' כי סוכם מפורשת על מינוי של 3 סגנים. האחד נציג הרב הספרדי בעיר ולבקשתו, השני נציג נוסף של ש"ס והשלישי של איש ליכוד יעקב שטרית. אך לדאבון לב שני נציגים חרדים סירבו ברגע האחרון להתמנות והודיעו על כך עם פתיחת הישיבה ליו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן - נציג ש"ס. בלשכת ראש העיר מדגישים כי עד כה לא ברורה לנו הסיבה לסירובם ואנו קוראים להם להסכים להתמנות ולייצג נאמנה את צורכי ציבור שולחיהם.

אשדוד אבי אמסלם יחיאל לסרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד