כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
ישלם קנס עצום?

אילון מאסק הודיע לטוויטר כי הוא נסוג מהקנייה וזו הסיבה

איל ההון, האיש העשיר בעולם, אילון מאסק, שהודיע לפני מספר חודשים על רצונו לקנות את הרשת החברתית 'טוויטר' ואף חתם על חוזה בשווי 44 מיליארד דולר, הודיע כי הוא חוזר בו ולא מתכוון לשלם את הסכום שהתחייב. הרקע לדבריו: חוסר שקיפות של החברה בנוגע למספר החשבונות המזויפים בפלטפורמה | בטוויטר לא מתכוונים לוותר

אילון מאסק הודיע לטוויטר כי הוא נסוג מהקנייה וזו הסיבה
אילון מאסק צילום: צילום מסך

איל ההון והאיש העשיר בעולם, אילון מאסק, הודיע בסוף השבוע כי מאחר ולא הגיעו לידיו נתונים משביעי רצון מטעם החברה באשר להיקף תופעת המשתמשים הפיקטיביים הרשומים בה, הוא חוזר בו מעסקת המיליארדים והוא לא ירכוש את הרשת החברתית טוויטר.

מאסק העביר לחברה מכתב שבו הודיע לאנשיה על ביטול העסקה שנחתמה עמו תמורת 44 מיליארד דולרים, אחת מעסקאות הגדולות בהיסטוריה, זאת לאחר חודשיים בהם דרש הבהרות מאנשי החברה באשר לסוגיית החשבונות המזויפים.

דוברות החברה טענה: "חבר המנהלים של טוויטר מחויב לסגירת העסקה שעליה סוכם עם מר מאסק ומתכנן להשתמש באמצעים משפטיים על מנת לכפות את המשך תהליך המיזוג המוסכם. אנו משוכנעים כי ננצח בבית המשפט בדלוואר".

כעת תגיש טוויטר תביעה נגד מאסק על נסיגה מהעסקה ותדרוש ממנו לשלם את הקנס בשווי מיליארד הדולר שאותו התחייב לשלם במקרה כזה.

לפי חוק, החברה חייבת לפעול למען בעלי המניות שלה ועל כן היא מחויבת למהלך משפטי. מאסק ועורכי דינו לקחו זאת בחשבון כשהודיעו על ביטול העסקה.

אילון מאסק טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד