כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
"בסך הכל רצה לשחק"

אסון מחריד: בן ה-5 ניסה להיכנס לבלון ונהרג

בריטניה המומה בעקבות אסון מחריד שבו קיפח בן 5 את חייו, כאשר ניסה להיכנס לתוך בלון הליום וככל הנראה נחנק למוות. אמו מנסה כעת להזהיר את ההורים מפני הישנות מקרה שכזה: "הליום זה רעל שיכול להרוג אותך בשניות. הוא לקח ממני את בני, שבסך הכל רצה לשחק בבלון שלו"

אסון מחריד: בן ה-5 ניסה להיכנס לבלון ונהרג
קרלטון נואה דונגי צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

תאונה מחרידה בבריטניה הובילה למותו של בן 5, אחרי שניסה להיכנס לתוך בלון ענק שקיבל במהלך בילוי בפארק שעשועים. הילד קרלטון נואה דונגי נמצא על ידי אמו ליסה - ללא דופק ונשימה בחדרו כשראשו עודנו בתוך הבלון הענק בצורת דינוזאור.

קייטלין, אחותו הגדולה של הילד, ואחת השכנות של האם ניסו לבצע בבן ה-5 פעולות החייאה ממושכים עד להגעת אמבולנס, הוא הובהל במסוק למרכז הרפואי 'רויאל ויקטוריה' בניוקאסל שבצפון אנגליה, שם הוא חובר למכונת הנשמה ושרד במשך שישה ימים, בסיומן נקבע מותו.

אמו ליסה סיפרה לתקשורת: "זה היה בלון הליום גדול שהוא קיבל בפארק. אני חושבת שהוא ניסה להיכנס לתוכו ולהפתיע את האחייניות שלו בחצר". 

ליסה סיפרה עוד על ימיו האחרונים של קרלטון: "שכבתי לידו והייתי איתו עד הסוף. ידעתי שלא היה לי סיכוי להחזיר אותו הביתה. לפחות הייתי שם בשבילו ברגעיו האחרונים".

ממצאי הנחיתה שלאחר המוות עדיין לא פורסמו, בינתיים המשפחה מגייסת כסף למימון הלוויתו. בני המשפחה סבורים שמותו נגרם ממך ששאף את גז ההליום. האם מנסה כעת למנוע את האסון הבא ולהעלות את המודעות בקרב ההורים שיפקחו עיניהם על ילדיהם הקטנים.

"הליום זה רעל שיכול להרוג אותך בשניות", אומרת ליסה האם השכולה, "הוא לקח ממני את בני, שבסך הכל רצה לשחק בבלון שלו. הגז הזה יכול להרוג ילדים והוא יכול להרוג מבוגרים. אני קוראת לכולם, אבות אימהות, סבים וסבתות, היזהרו מהליום. תלמדו מהטרגדיה שלי. לא הייתי מאחלת אותה לאף אחד אחר".

ילד בן 5 בריטניה חנק גז הליום משחק בבלון הליום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד