כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
"מצפים לעונשים משמעותיים"

הלינץ' בזוג המאורס: שני מחבלים נוספים הורשעו

ביהמ"ש המחוזי ירושלים הרשיע שני מחבלים נוספים בביצוע הלינץ' בזוג המאורס | השניים הורשעו בעבירת מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה. עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו: "מצפים מבית המשפט להטיל על המחבלים עונשים משמעותיים ומרתיעים"

הלינץ' בזוג המאורס: שני מחבלים נוספים הורשעו
רכבם של בני הזוג צילום: שיראל רייש

הורשעו שני הנאשמים האחרונים בביצוע הלינץ' בזוג המאורס בפרעות תשפ"א לפני כשנה: השניים הודו בכתב האישום המתוקן בעבירות של מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה, ודיון טיעונים לעונש בעניינם יתקיים בהמשך.

סה"כ הורשעו חמישה מחבלים בביצוע הלינץ' בזוג אביה ושחר אנטמן, מתוכם מחבל אחד קטין שממתין לדיון טיעונים לעונש בעניינו ועוד שני מחבלים בגירים שממתינים למתן גזר דינם.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את בני הזוג תיאר את השתלשלות החקירה עד להרשעה: "הרשעת שני המחבלים, שמצטרפת להרשעת שלושת המחבלים הנוספים, מסיימת סאגה ארוכה. בתחילה פיגוע הלינץ' כלל לא נחקר, בשל רצף הפיגועים שאירעו באותה תקופה, ואך בשל לחץ מצד נפגעי האיבה ופנייה דחופה לרשויות ולתקשורת באמצעות מחלקת איבה של חוננו - החל האירוע להיחקר. בעקבות החקירה, שבוצעה ע"י מחלקת תפקידים מיוחדים של ימ"ר ירושלים, נתפסו חוליות מחבלים אשר חלקם קשרו עצמם לפיגועים נוספים רבים".

עו"ד בלייכר הוסיף: "אנו מצפים עתה מבתי המשפט שלא ירפו את ידי כוחות הביטחון במלחמה בטרור, ויטילו על המחבלים עונשים משמעותיים ומרתיעים של שנים רבות בכלא".

 

לינץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד