ו' סיון התשפ"ד
12.06.2024
בגלל שהיא חרדית?

הלקוחה סולקה מהבנק בבושת פנים: "תצאי או שאזמין לך משטרה"

לקוחה שהגיעה לסניף הבנק שלה בעיר בית שמש לקבלת שירות נתקלה בשירות מזעזע ויוצא דופן | הלקוחה: "חוויתי אתמול חוויה מרושעת בסניף, ההנהלה הפיצה עלי שקרים, איימו עלי בהזמנת ניידת, במטרה להתנער ממני ולסגור את הסניף"

הלקוחה סולקה מהבנק בבושת פנים: "תצאי או שאזמין לך משטרה"
אילוסטרציה צילום: unsplash

מלקוחה בבנק לעבריינית: למען האמת ביקור בבנק אף פעם לא היה דבר חוויתי, אלא אם כן, החלטת לפתוח חשבון, או שאתה לקוח עסקי אז כמובן, שהכללים משתנים.

ההמתנות המייגעות והאין סופיות, הנובעות בעיקר מצמצום בכוח אדם, הופכות את ביקור הלקוח הממוצע בבנק לנטל משמעותי, שכולנו מעדיפים לוותר עליו.

נקודה נוספת שחייבים לציין, שככל שטכנולוגיות המחשוב והרשת משתכללות, יותר ויותר פעולות מבוצעות באמצעות האינטרנט, עובדה המהווה מכרה זהב עבור הבנקים שמעניקה להם אפשרות לצמצם בכוח האדם להפחית עלויות שכר, לחסוך עלויות תחזוקה ותפעול סניפים, ושלא לדבר על הקורונה שרק העצימה את העובדה הנ"ל. 

את התוצאות ניתן לראות מדו"ח שפורסם בחודש מרץ האחרון אשר בדק את הבנקים שצמצמו הכי הרבה עובדים.

ממסקנות הדוח עולה כי שלוש מתוך חמש קבוצות הבנקאות צמצמו את מספר העובדים - הפועלים, לאומי והבינלאומי.

לקלחת הזו נכנסה אחת הלקוחות של בנק הפועלים, כשכל משאלתה היא לקבל שירות פרונטלי בסניפה ברמה א' בעיר בית שמש.

בשיחה טעונה מספרת הלקוחה - אסתי. ר. את מה שחוותה אתמול (שני) בסניף המדובר.

"חוויתי אתמול חוויה מרושעת בסניף", פותחת אסתי, בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. "נכנסתי לסניף ולקחתי פתק המתנה, לשאלתי, אמרו לי שההמתנה יכולה לקחת שעה וחצי ויותר".

סניף של בנק הפועלים. צילום: Meital Cohen/Flash90.

"יצאתי לסידורים לבינתיים, והופעתי בסניף דקות בודדות לפני סגירתו, דבר שלא מצא חן בעיני ההנהלה שניסו לנפנף אותי מהמקום תוך כדי הטחת שקרים והפעלת מניפולציות".

אך כאן נכונה להנהלה הפתעה. אסתי התבררה כלקוחה שאינה מוכנה לוותר על זכויותיה ויהי מה.

לטענתה, הנהלת הסניף הטיחה בה שלא תקבל שירות בתואנה שקרית שכרטיס ההמתנה אינו שלה וכי היא לקחה אותו ממישהו שכבר יצא מהסניף, וכי נכנסה לבנק לאחר שעות הסגירה. 

"הסברתי להם שמדובר בשקר גס, הייתי בסניף ולקחתי כרטיס וכי הם מוזמנים לבדוק את הפרטים שלי שמופיעים על ע"ג כרטיס ההמתנה", טענה הלקוחה בתוקף, בנוסף, הפנתה הלקוחה את ההנהלה לבדוק במצלמות שאכן שהתה בסניף.

לדבריה, ההנהלה המשיכה בהתעללות, ובתגובה חדשה הבהירו לה שלא תקבל שירות, מאחר שלא נכחה בסניף לאורך כל זמן ההמתנה.

"השיא היה כשהם החלו לצעוק עלי שאתפנה הרגע מהמקום, ואם לא, יזמינו לי משטרה שתפנה אותי בכוח".

אילוסטרציה. צילום: נועם מושקוביץ, פלאש 90.

"בחיים לא הרגשתי כזאת מושפלת", משתפת אסתי את תחושותיה, "הפכו אותי לעבריינית כשבסך הכל באתי לקבל שירות המגיע לי בזכות ולא בחסד, אולי הייתי צריכה לבדוק את הדירוג הזוועתי בגוגל שיש לסניף, יתכן וזה היה חוסך לי מראש את עוגמת הנפש", מציינת.

לדבריה, היא נמנית מעל 5 שנים על לקוחות בנק הפועלים שמצטיין במתן שירות הוגן ללקוח, וכי תמיד הייתה מרוצה, עד כאמור למעבר לסניף הנוכחי והמתבקש בבית שמש, עקב מעבר מגורים. 

"השקרים וההתנהלות הדורסנית של הנהלת הסניף כלפי לקוחותיה שמעמידה אותם כאחרוני העבריינים הוא דבר בלתי נסבל ובלתי מתקבל על הדעת", אומרת אסתי ל'בחדרי חרדים' בכאב עצום.

יש לציין כי מבדיקה שערך כתב המערכת בקרב תושבי העיר בית שמש טרם פרסום שורות אלו, התחוור, שהלקוחה הנ"ל, הייתה בסה"כ עוד אחת בשרשרת המזון, וכי מדובר בסניף שידוע במתן שירות קטסטרופלי ללקוחותיו.

עוד היא אומרת, כי "חשוב לציין שהסניף מרושת במצלמות אבטחה וכי אין כאן בסיס לערער על העובדות שניתנו כאן".

מבנק הפועלים נמסר בתגובה:

"הבנק משקיע מאמצים רבים במתן שירות מקצועי ללקוחותיו אולם לא יקבל התנהגות בלתי הולמת כלפי עובדיו. יחד עם זאת, אנו מצרים על אי הנעימות שנגרם ללקוחה".

לצערי", מסיימת אסתי, כי "בבנק הפועלים העדיפו להגן על ההתנהלות הפושעת ולהאשים את הלקוחות".

שירות התעללות בנק נשים לקוחות בנק הפועלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 168 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד