י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
"כולם ייהנו מהשינוי"

טוויטר משחררת את תכונת ה'פרימיום' שהתאפשרה לבודדים

"לפעמים אתה רוצה להוציא את עצמך. קחו שליטה על האזכורים שלכם", כך צייצה טוויטר והודיעה בכך שהיא פותחת את מאפיין "אי איזכור" לכלל משתמשי הרשת החברתית, בהמשך לניסיונה לטפל במקרים של ניצול והתעללות על גבי הפלטפורמה

 טוויטר משחררת את תכונת ה'פרימיום' שהתאפשרה לבודדים
אילוסטרציה צילום: unsplash

משתמשי הטוויטר מכירים את המטרד כאשר מאזכרים אתכם בשיחה ואז כל התגובות המיועדות למצייצן המקורי מגיעות גם אליכם, כעת טוויטר עושה לזה סוף. על פי הדיווח שהובא ב'כלכליסט', המשתמשים יכולים ללחוץ על שלוש הנקודות בסמוך לציוץ כדי לפתוח את התפריט ולבחור ב"לצאת מהשיחה הזו". לאחר הבחירה תופיע הודעה שתסביר שעזיבת השיחה תבטל את התיוג של השם בכל התגובות, אך שם המשתמש עדיין יופיע. כמו כן, הכינוי יופיע באפור מה שיסמל לשאר המשתתפים שהמשתמש בחר לעזוב את השיחה ואי אפשר לתייג אותו בחזרה לשרשור. ביטול האזכור גם יוביל לכיבוי ההתראות בנושא.

 

בטוויטר בחנו את האפשרות בשנה שעברה ושיתפו בעיצוב הראשוני. בזמנו, החברה הביעה רצון לסייע למשתמשים "לשלוט בתשומת לב לא רצויה". ההשקה הרשמית של המאפיין היא חלק מהמאמצים של החברה לבסס כלים נגד ניצול והתעללות בפלטפורמה. ביניהם כלי שנקרא Safety Mode המאפשר למשתמשים שמתמודדים עם הטרדות לסנן החוצה את ההתעללות. בתוך הכלי החדש ניתחו בטוויטר אינטראקציות והאלגוריתם חוסם אוטומטית חשבונות ששולחים הודעות מתעללות. בפברואר הרחיבה החברה את הבדיקה של הכלי.

מאפיין נוסף נגד התעללות בטוויטר מעניק למשתמשים את היכולת לקבוע מי יכול להגיב לציוץ. האפשרויות כוללות את כל טוויטר, משתמשים שעוקבים אחריהם או רק חשבונות שאוזכרו. בטוויטר מנסים גם להעניק למשתמשים יותר גמישות וסמכות - כולל אפשרות למחוק ציוצים ישנים מאתרים שבהם הופיעו.

טוויטר פרימיום תיוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד