ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
"נרצח בזמן משימה"

דיווח איראני: קצין בכיר בחיל הים נהרג

האיראנים מדווחים כי אדמירל משנה בייתאלה דיבסאלאר "נרצח בעת משימה" אך לא פורט כיצד "נרצח". לפי שעה אין האשמות כי ישראל מעורבת בתקרית. מפקד בסיס חיל הים של העיר נושאהר הזמין את "קהילת הקדושים הכללית להשתתף בטקס זה על מנת לחדש את הברית עם הקדושים"

דיווח איראני: קצין בכיר בחיל הים נהרג
אדמירל משנה בייתאלה דיבסאלאר צילום: סוכנות הידיעות פארס

סוכנות הידיעות האיראנית 'פארס' דיווחה היום (שבת) כי אדמירל משנה בייתאלה דיבסאלאר "נרצח בזמן משימה". פיקוד חיל הים של מחוז נושהאר שבצפון איראן שדיווח על המוות לא פירט כיצד "נרצח" הקצין האיראני הבכיר, אך האיראנים הודיעו כי הוא "מת מות קדושי והפך לשהיד". לפי שעה ישראל לא מואשמת במקרה.

על פי סוכנות הידיעות 'פארס' בהודעת הפיקוד הימי נאמר כי הוא "נרצח במהלך משימתו". בהודעה נאמר "בשם אדון הקדושים, מות הקדושים היא אמנות אנשי הקל, אנו מודיעים בזאת לקהילת הקדושים של העיר נושאהר, טקס הקבורה של גופתו הטהורה של הקדוש היקר בייתאלה דיבסאלאר שהשיג את דרגת הקדושים הגבוהה ביותר בעת ביצוע המשימה, תתקיים מחר יום ראשון בשעה 9:00 בבוקר, היא תתקיים מול בניין עיריית נושאהר לכיוון כיכר אזדי".

מפקד בסיס חיל הים של העיר נושאהר הזמין את "קהילת הקדושים הכללית להשתתף בטקס זה על מנת לחדש את הברית עם הקדושים".

קצין בחיל הים מוסטפא אסקרי אמר: כי 'הקדוש עבר תאונה ביום חמישי במהלך מבצע חילוץ והצלה של פרויקט ביטחון בים באזור סלאחודין קאלה".

איראן משמרות המהפכה חיל הים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד