י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
רפורמת השחרור

גבר נעצר בפעם ה-129 בעוון גניבה מחנות

זה כל כך מטורף שאי אפשר להמציא את זה. גנב חנות סדרתי בעיר ניו יורק נעצר שוב בסוף השבוע - בפעם ה-129. מקור משטרתי אמר כי "יש לו 129 מעצרים, 108 עבירות ו-21 עבירות פליליות. הוא ממשיך לצאת שוב ושוב מהכלא"

שוטרים בניו יורק: אילוסטרציה
שוטרים בניו יורק: אילוסטרציה צילום: unsplash

לורנצו מלוקאס מניו יורק נעצר בחנות Target באפר איסט סייד, לאחר שנמצא עם סחורה גנובה בשווי 80 דולר. הוא הואשם בגניבה קטנה והחזקת רכוש גנוב. מקלוקאס נכנס ויצא מהכלא 129 פעמים, הכל הודות לחוקי רפורמת הערבות הקלה להפליא של ניו יורק, שבה גנבים שאינם מסכנים את הציבור, משתחררים בקלות רבה.

מקור משטרתי אמר ל'ניו יורק פוסט' "יש לו 129 מעצרים, 108 עבירות ו-21 עבירות פליליות. הוא ממשיך לצאת שוב ושוב מהכלא". המצב עם מקלוקאס כל כך גרוע, שאפילו אנשים שתומכים ברפורמה להקל על פושעים, רוצים שהוא יישאר מאחורי סורג ובריח. אך למשטרה אין ברירה אלא לשחרר את מקלוקאס שוב ושוב בגלל חוקי הרפורמה בערבות של המדינה, שבה כל אדם יכול להשתחרר בקלות אם הוא לא מסוכן לציבור.

עם זאת, ישנם אנשים שאינם רואים במצב כישלון בחוקי הרפורמה בערבות, אלא ככתב אישום נגד הטיפול בעיר בעניים ובחסרי בית. "קל להפנות אצבעות לאדם שנעצר שוב ושוב, אבל עלינו להתחשב בעובדה שהכליאה לא פתרה ולא יכולה לפתור את בעיית השוויון והמחסור במשאבים קהילתיים", אמר מרווין מייפילד בכיר בעיריית ניו יורק.

משטרת ניו יורק גניבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד