י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
הפגישה שהופצצה

רוסיה טוענת: חיסלנו 200 חיילים נאצים אוקראינים

ביום שישי האחרון הודיע ​​משרד ההגנה הרוסי כי כוחותיו הרגו לפחות 200 חברי גדוד "קרקן" של לאומנים נאצים אוקראינים, בהם 50 שכירי חרב זרים, בחרקוב בצפון מזרח אוקראינה. לטענת הרוסים, התקיפה התקיימה במתקן צבאי בעת פגישה בין הנהגת חיל האוויר האוקראיני לבין נציגי ספקי נשק זרים על העברת קבוצת מטוסים ונשק

רוסיה טוענת: חיסלנו 200 חיילים נאצים אוקראינים
המלחמה באוקראינה: אילוסטרציה צילום: Pixabay

הרוסים טוענים כי חיסלו 200 נאצים אוקראינים בתוכם 50 שכירי חרב זרים. "כתוצאה מתקיפות דיוק גבוהות נגד מוצבים זמניים של חטיבת התותחנים 40 וארגון "קרקן" הלאומני בעיר חראקוב, חוסלו כמאתיים נתינים, בהם כ-50 שכירי חרב זרים, בנוסף להשמדתם של 19 כלי נשק וציוד צבאי".

הרוסים הצהירו כי הכוחות הרוסים חיסלו במכות מדויקות "לאומנים של ארגון ימני" ועד 30 חיילים אוקראינים, והשמידו ציוד צבאי בשטח הרפובליקה העממית של דונייצק.

"במהלך היום השמיד חיל האוויר הרוסי חמש עמדות פיקוד ומרכזי תקשורת, כולל אלו של חטיבת התקיפה האווירית ה-10 וחטיבת הטנקים הראשונה של הצבא האוקראיני" מסרה התקשורת הרוסית.

לטענת התקשורת הרוסית, לוחמים רוסים הפילו במהלך יום שישי שני מטוסי מיג-29 אוקראינים מעל דונייצק, וההגנה האווירית הרוסית הפילו שני מטוסי Su-25 בניקולאייב, וכן תשעה מל"טים בחרקוב, חרסון ורפובליקה של לוגנסק.

בנוסף טוענים ברוסיה, כי כוחות רוסים השמידו שתי כיתות של משגרי רקטות אוקראינים, ושתי כיתות של משגרי טנקים מסוג הוביצר שהיו בעמדות ירי בדונייצק.

לטענת הרוסים, התקיפה התקיימה במתקן צבאי, בעת פגישה בין הנהגת חיל האוויר האוקראיני לבין נציגי ספקי נשק זרים על העברת קבוצת מטוסים ונשק לכוחות המזוינים של אוקראינה. כמו גם עם הגוף המטפל במטוסי קרב אוקראינים. הדובר אישר כי כתוצאה מהתקיפה חוסלו המשתתפים בפגישה.

מלחמת אוקראינה רוסיה נאצים שכיר חרב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד