כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
מהחודש הבא

רוכבים על הגל: רשת הפיצריות מעלה מחירים ב-25%

רשת 'פיצה שמש' מנצלת את עליית המחירים הכללית והפרסומים על עליית הלחם שבפיקוח והיא מעלה את המחירים ב-25% למחיר של של 25 שקל למגש | ברשת אומרים כי ספגו עד כה את העלויות אולם כעת המצב בלתי נמנע

רוכבים על הגל: רשת הפיצריות מעלה מחירים ב-25%
פיצה. אילוסטרציה צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

רשת הפיצריות "פיצה שמש" תעלה בחודש הבא את מחיר מגש הפיצה ב-25%, מ-20 שקלים ל-25 שקלים. כך פורסם הערב (ראשון) בתוכנית משחקי הכיס בכאן 11.

'פיצה שמש' נחשבה עד היום לרשת הידועה במחיריה הזולים של הפיצות, והיא מונה 76 סניפים ברחבי הארץ. מדובר בפיצה מאוד פופולארית בקרב משפחות וילדים שמציעה מגש פיצה רגיל ללא תוספות ב-20 שקלים, וכעת החל מ-1 באוגוסט תייקר את אותו המגש בחמישה שקלים, נציין כי אין קשר בין עליית מחירי הלחם למחירי הפיצה שכן הלחם היה עד כה בפיקוח ממשלתי.

מפיצה שמש נמסר בתגובה: "בטח ראיתם בחדשות את גל עליות המחירים. דחינו תקופה ארוכה את העלאת המחירים, וכרגע המצב בלתי נמנע".

לפי העלייה המתוכננת, ונבלמה לעת עתה ע"י הממשלה. לחם אחיד פרוס יעלה ב-80 אגורות לכיכר, מדובר בעלייה של 11 אחוזים. מחיר החלה יזנק ב-21 אחוזים ל-6.26 שקלים. לחם אחיד יעלה ב-36 אחוזים ל-6.96 שקלים ומחיר לחם לבן יעלה גם כן ב-36 אחוזים ל-6.97. מחיר לחם פרוס לבן לא יעלה. זאת, לאחר שוועדת המחירים החליטה ביום חמישי לאשר את העלאת המחירים. בוועדה ציינו כי מחיריהם של לחם אחיד כהה ולחם לבן בפיקוח לא עודכנו בחמש השנים האחרונות.

מגשי פיצה פיצה יוקר המחיה עליית מחירים שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד