ט"ז אייר התשפ"ד
24.05.2024
"אני לא קשור לאף אחד"

יוזם 'שרשרת הנאמנות' לנתניהו מסביר את המטרה

יוזם 'שרשרת הנאמנות' ליו"ר הליכוד בנימין נתניהו מסביר את הכוונה שלו מאחורי יצירת התליון ואומר: "מגיע לו, ואפשר גם לשים את הדברים בפרופורציות, זה אפילו לא מתקרב לעבודת אלילים, זו אהבה נטו, להוקיר" | וגם המגישים שתומכים ומתנגדים לנתניהו שהתעמתו

יוזם 'שרשרת הנאמנות' לנתניהו מסביר את המטרה
רז פרג' צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

נתניהו שכולו זהב: רז פרג', מי שיזם את 'שרשרת הנאמנות' ליו"ר הליכוד בנימין נתניהו כנראה לא דמיין שהיא תעורר סערה שכזאת ותסוקר באופן כה מוגזם בכל תחנות הרדיו, העיתונים וערוצי הטלוויזיה, בראיון לרדיו 103fm, הסביר מדוע החליט לייצר את התליון.

בפתח השיחה, נשאל פרג' כמה הזמנות קיבל מאז פרסום השרשרת, ואילו הוא השיב כי "האמת עדיין לא כזה הרבה, אבל אנשים עטים על זה כמו משהו משוגע מאוד. אנחנו כרגע בערך על המאות פניות. לפני כמה ימים השרשרת הייתה מוכנה ויכולנו לצאת עם זה. המחיר לא עולה, זה מחיר שהוא בסופו של דבר בא לסגור לנו הוצאות, זה לא שעכשיו אנחנו הולכים להיות מיליונרים מזה. לבוא להראות אהבה לראש ממשלה שלנו, כמה אנחנו אוהבים אותו ובאמת רגע להוקיר לו".

"אני לא איש פוליטי, אני לא קשור לנתניהו או לשום חבר כנסת שקשור לליכוד. אני אוהב אותו, בעיניי הוא מנהיג ענק ועם ישראל חייב לו. ראיתי שרדפו אותו לחינם", הדגיש, והוסיף: "מגיע לו, אפשר לשים את הדברים בפרופורציות. עבודת אלילים? זה אפילו לא מתקרב לשם. אהבה נטו, באמת להוקיר לו אחרי כל כך הרבה שנים שמנסים לרדוף אותו ולחינם".

בהמשך, תהו צמד המגישים האם כבר נשלח תליון לנתניהו, ופרג' ענה בחיוב. "זה היה הדבר הראשון שעשינו. אני לקחתי אותה לאיש מקצוע, עשיתי את כל העיצובים הנדרשים שזה יראה הכי בדמותו".

נתניהו מתנער: לא צריך את זה

מוקדם יותר היום התייחס ראש האופוזיציה ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, לסערה שנוצרה סביב התליון מזהב בו מופיע דיוקנו של נתניהו ולפי הוגיו, נועד להביע נאמנות כלפי יו"ר המפלגה.

"לא צריך שום תליון, לא צריך שום הצהרת נאמנות", אמר נתניהו בסרטון וידאו שהופץ. "הנאמנות שאנחנו צריכים היא נאמנות לערכים ולעקרונות שלנו, לשמירה על ארץ ישראל, על ביטחון ישראל, מאבק באיראן, כלכלה חופשית, הורדת מחירים, יוקר המחיה. אלה הדברים האמיתיים, מעל לכל - נאמנות לדגל שירד, ואנחנו נרים אותו מחדש".

העיתונאים התעמתו בעד ונגד התליון

דוברו של נתניהו, ‏טופז לוק תקף את הסיקור התקשורתי המוגזם סביב התליון ואמר: "מפלגת התקשורת בהיסטריה על איזה תליון מטופש וחסר משמעות של איזה פעילה. זאת אותה תקשורת שלא התרגשה מפסל זהב של נתניהו שהוצג בתל אביב, והופל בשביל לאפשר לעוברים לדרוך עליו. לא קונים את הצביעות שלכם. דלגו".

גם העיתונאים התומכים בנתניהו והמתנגדים לו התעמתו סביב התליון. ‎המגיש ינון מגל לא התרגש ואמר ברדיו 103FM: "יש גם מטבע עם דיוקן של רבין, של מדינת ישראל". שותפו להגשה בן כספית התעמת ושאל: "מטבע שמי הוציא?". מגל: "מדינת ישראל". כספית: "אתה לא רואה את ההבדל?". ינון מגל תקף: "אנשים קונים מטבע עם דיוקן של רבין, אז מה אתה אומר? אתם פשוט מכונת רעל", סיכם.

גם המגיש אראל סג"ל מתומכי נתניהו לא התלהב מ'שרשרת הנאמנות' ואמר בתכניתו ב-103FM כי "זה גימיק חמוד ומטופש, אפשר לראות אותו כך או כך". שותפו להגשה כתב 'הארץ' חיים לוינסון תקף ואמר: "התליון הוא לא קוריוז, הוא משל. הוא סמל. תפסיק להתכחש לזה שכמעט כל מה שנשאר מהמפלגה שאתה כה אוהב, זה לא אידאולוגיה, זה פולחן אישיות לנתניהו".

מפלגת הליכוד בנימין נתניהו תליון זהב רז פרג' שרשרת נאמנות בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד