י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
נמכר לסעודיה, דובאי ואיחוד האמירויות|

מונה גז חכם שמודיע על ריקון הבלון, ומתריע מפני דליפות וגנבות

מונה גז חכם נמכר לסעודיה, דובאי ואיחוד האמירויות | המונה החכם מציג את צריכת הגז המדויקת, מודיע לפני שבלון הגז עומד להסתיים ואף מתריע על סכנות בטיחותיות כמו דליפה, חיבור לא נכון וגניבת בלון גז

מונה גז חכם שמודיע על ריקון הבלון, ומתריע מפני דליפות וגנבות
מונה גז צילום: חברת אנדרומדה גז טק

מונה גז חכם שפותח בישראל נמכר לסעודיה, דובאי ואיחוד האמירויות. הבעיה של חוסר היכולת לדעת כמה גז נשאר בבלון הגז היא אוניברסלית ומטרידה צרכנים בכל העולם. מסתבר שלא רק את הישראלים מעצבן להתקע בלי יכולת לבשל דווקא כשמגיעים אורחים ולכן מונה גז חכם תוצרת כחול לבן, שפיתוחו הושלם לפני כשלושה חודשים והוא כבר זכה לייצר עניין רב בישראל, יהיה זמין גם לצרכנים במדינות נוספות בעולם. 

מונה הגז החכם שפיתחה חברת אנדרומדה גז טק בשיתוף עם אמישראגז ופלאפון מבוסס על פתרון IoT וכולל שני סוגי מוצר: מונה פרטי לבלוני גז ומונה משותף לבניינים בהם יש צובר גז.

המונה החכם.

המונה החכם מכיל Sim מתקדם של חברת מונוגוטו, המשווק על ידי חברת פלאפון, שמתחבר דרך קישוריות סלולרית לפלטפורמת ניהול התקני IoT מבוססת ענן.

מונה הגז החכם הביתי מורכב מסנסורים המותקנים על ברז הגז של הדירה, המונה מנטר כמה גז יש בכל בלון בזמן אמת והלקוח יכול לראות זאת באפליקציה.

ברגע שהגז עומד להיגמר, נשלחת התרעה ללקוח באמצעות אפליקציה על כך שהבלון עומד להיגמר ויש להזמין חדש. 

במידה ושני בלוני גז מחוברים למונה החכם, הוא יבצע החלפה בין בלון גז אחד שנגמר לבלון גז השני שמלא, ללא צורך מגע יד אדם, כך שצריכת הגז תחל מבלון הגז המלא. 

כאמור, מונה הגז החכם המשותף מורכב מסנסורים המותקנים על ברז צובר הגז ועל מונה של כל דייר מדיירי הבניין. המונה מנטר את הצריכה של כלל הבניין ושל כל דייר בנפרד ומחובר למערכות חברת הגז, כך שכל דייר ישלם בדיוק על כמות הגז שהוא צורך ולא על ידי אומדנים שמבוצעים על ידי חברות הגז. 

הדייר יכול לראות בכל רגע נתון כמה גז הוא צורך ואין הגבלה על מספר הדיירים שיכולים להשתמש במונה הגז החכם המשותף. 

הגישה למדידת צריכת הגז באפליקציה מוגבלת רק לדייר הדירה, כך שדיירים אחרים לא חשופים לכמות הצריכה של שכניהם. 

שני הדגמים של המונים החכמים מתריעים גם על אירועים בטיחותיים כמו דליפה, חיבור לא נכון, גניבת בלון, רעידות אדמה.

בנוסף, באפליקציית המונה החכם תהיה אפשרות להזמין בלון גז חדש מכל חברות הגז והדבר יתרום לתחרות אמיתית בין חברות הגז על מחיר הבלון. 

בלון גז דליפת גז פיתוח ישראלי איחוד האמירויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד