ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
אחד שכואב לו

אזרח שמציע לחברות התעופה איך להרוויח עוד כסף

טסתם ותהיתם מדוע כל הפסולת נאספת לשקית אחת ללא הפרדת הבקבוקים למחזור? ובכן, נוסע שנושא איכות הסביבה והמחזור בוער בו פנה לחברת 'אל על' והציע להפריד את הבקבוקים שניתנים למחזור משאר הפסולת וגם ציין שהחברה תרוויח עוד כסף ממחזור רבבות הבקבוקים מידי יום

אזרח שמציע לחברות התעופה איך להרוויח עוד כסף
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

מתי בפעם האחרונה טסתם לחו"ל? זוכרים בכמה בקבוקי פלסטיק השתמשו על המטוס? ובכן מאזין לתכנית 'יהיה בסדר' המשודרת בגלי צה"ל העלה נקודה חשובה ותהה מדוע בעת הטיסה כשאנחנו מסיימים לשתות בקבוק או סתם אוכלים משהו, כל הפסולת נאספת לשקית אחת ולא נעשית הפרדה בין בקבוקים שניתנים לשאר הפסולת. 

וכך כתב המאזין רפי לחברת 'אל על': "היי אל על, אומנם כנראה שיש לכם בעיות גדולות יותר ולמרות שסך הכל החוויה איתכם היתה טובה, דבר אחד מאוד מפריע בשנת 2022 - בקבוקי המים הקטנים שאתם מחלקים ובסוף הטיסה נאספים ופשוט מושלכים לפח הרגיל. לא חושב שכל כך מסובך לאסוף אותם בשקיות נפרדות ולהעביר בסוף הטיסה למחזור וכבונוס גם תרוויחו כמה מאות שקלים לכל טיסה על הפיקדון. בטוח שתמצאו את הדרך לעשות זאת ותצטרפו למאמצי השמירה על הסביבה".

ב'יהיה בסדר' פנו לחברת 'אל על' עם הטענה של רפי שחשוב לו המחזור ואיכות הסביבה וזו תגובתם: "תודה רבה רפי על הפניית תשומת הלב לנקודה חשובה זו. טרום הקורונה אכן דאגנו למחזר את הבקבוקים בטיסות. אנו מקווים לשוב ולמחזר בקרוב, הנושא כבר בבדיקה".

גם לגולשים שקראו את הדיווח היה מה להגיד. רעות סיפרה: "בסוף יוני, טסתי עם אל על הלוך וחזור לציריך, בקבוקים נאספו לחוד למחזור". גם נועה העידה: "אנחנו טסנו עם אל על לג'נבה שבוע שעבר והבקבוקים הופרדו למיחזור". חגית תהתה ולעגה: "טיסה זה הדבר הכי מזהם בעולם כמעט. אתה בוכה על בקבוקים? פשוט תטוס פחות ותשמור על העולם יפה בהרבה".

טיסה אל על מחזור בקבוקים יהיה בסדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד