ה' סיון התשפ"ד
11.06.2024
חופשה שהפכה לסיוט

ילד חטף שלפוחיות כואבות משימוש בקרם הגנה

ילד בן 11 מבריטניה, השתמש בקרם שמש של חברת 'ניווה פקטור 50' במהלך חופשה בטורקיה, אך נותר עם שלפוחיות כואבות שאולי יישארו כצלקת לכל החיים. הרופאים בבריטניה טיפלו בשלפוחיות ואמרו לאמא להמשיך למרוח קרם קירור עד שהשלפוחיות ייעלמו, ואכן העור שלו השתפר בהתמדה

ילד חטף שלפוחיות כואבות משימוש בקרם הגנה
אילוסטרציה צילום: Pixabay

ילד בן 11 מבריטניה שהה בחופשתו הראשונה מזה שלוש שנים, בטורקיה, אך זרועותיו נותרו מכוסות בשלפוחיות כואבות למרות שמרח בנדיבות קרם הגנה.

הילד קיינן אליס, נהנה מהשמש בטורקיה עם משפחתו במהלך החופשה הראשונה שלו מאז 2019 - אבל לא עבר זמן רב עד שהכיף שלו נהרס. למרות שהיה מרוח עם קרם הגנה משמש של חברת 'ניווה פקטור 50' לילדים, הילד המסכן נותר מכוסה בשלפוחיות כואבות - ונאלץ לבלות את השבוע השני של החופשה בחדר המלון.

אמו ג'סיקה אליס, טוענת שהוא נאלץ לבקר את הרופאים בכל בוקר, שם אחות פוצצה את השלפוחיות שהופיעו על כל זרועותיו וכתפיו, כאבו של הילד הקטן גבר. אחיו פרסטון, בן השמונה, השתמש בקרם שיזוף אחר, אבל מרח את אותו הקרם על אפו שהתכסה במהירות גם הוא בשלפוחיות, כך טוענת האם.

ג'סיקה אומרת שהיא נותרה שבורת לב ממה שקרה לבנה הקטן וכעת היא מוציאה אזהרה להורים על השימוש בקרם ההגנה מהשמש. חברת 'ניווה' מסרה כי היא מתייחסת לתלונות בטיחות "ברצינות רבה" והיא בקשר עם המשפחה כדי לברר מה קרה.

המשפחה מתגוררת ברטפורד, נוטינגהמשייר, באנגליה, עם שלושה ילדים, האמא אמרה: "זה היה החופש הראשון שלנו מאז 2019, וזה עלה לכולנו 5,000 פאונד, (20,000 שקל) אבל החופשה של הבן שלי נהרסה לאחר השימוש בקרם ההגנה שלהם, הוא היה מכוסה בשלפוחיות, על כל זרועותיו וכתפיו, הוא היה בייסורים".

"בכיתי כשראיתי את השלפוחיות לראשונה, ועכשיו אני שבורת לב בשביל הבנים שלי בגלל שזה יכול להצטלק, לעולם לא אשתמש שוב בקרם השמש הזה, זה מותג ידוע ואני פשוט מאוכזבת, היו לו שלפוחיות ענקיות על כל הידיים והכתפיים, הן נראו כל כך כואבות, בכיתי".

בטיסה חזרה לבריטניה ב-15 ביולי, האמא ג'סיקה לקחה אותו למחלקת מיון, שם הרופאים טיפלו בשלפוחיות ואמרו לאמא להמשיך למרוח קרם קירור עד שהשלפוחיות ייעלמו, ואכן העור שלו השתפר בהתמדה.

דובר מטעם חברת Nivea אמר ל'דיילי מירור': "כמותג מספר 1 בעולם להגנה מפני השמש, אנו מחויבים לפיתוח מוצרים המגנים בצורה מהימנה ויעילה מפני נזקי השמש. אנו מתייחסים לכל תלונת הבטיחות ברצינות רבה, שכן אמון הצרכנים בבטיחות המוצרים שלנו הוא שלנו נמצא בעדיפות עליונה".

חוף הים בריטניה קרם פנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד