ה' סיון התשפ"ד
11.06.2024
מזעזע כל לב

הילדים שלי צועקים: "אבא באנו לתת לך חיבוק"

הסיפור המזעזע של פטירתו הטראגית של הרב מרדכי ששון ז"ל לא הותיר עין יבשה • הציבור מתגייס לעזרה, ופותח את הלב לעזרת האלמנה ושלושת הקטנטנים • בשיחה רוויית דמע שקיימה עם אשתו של אחד העוסקים במלאכה היא ביקשה להעביר לתורמים מסר

הילדים שלי צועקים: "אבא באנו לתת לך חיבוק"
הרב ששון ז"ל צילום: קופת העיר

"אתה לא מבינה מה עובר עלי", כך מספרת הגברת מרים ששון, לאשתו של אחד העוסקים במלאכה והמסייעים לבני המשפחה בימים אלו.
"זה לא נתפס", היא בוכה, "בעלי נפטר אחרי מחלה קשה והותיר אותי עם שלושה קטנטנים. ילדים מתוקים וחמודים, הם אפילו עוד לא מבינים את המשמעות לכך שאבא לא נמצא. כל יום הם חוזרים מהגן ואצים רצים לחדר שבו עדיין ניצבת מיטת האשפוז של בעלי ז"ל.

"הם צועקים לו בשמחה "אבא, חזרנו מהגן! אבא הנה אני באה לתת לך חיבוק", ואז מגלים, בפעם המי יודע כמה, שהמיטה שלו ריקה. אני לא מצליחה לומר להם בפה מלא שהם כבר לא יזכו לחבק אותו. כל יום אני אומרת להם שאולי מחר הוא יבוא...".
לחצו כאן כדי לעזור לאלמנתו ויתומיו של הרב מרדכי ששון ז"ל

הרב מרדכי ששון היה לומד חצי יום בכולל, ובשעות אחר הצהרים היה יוצא לעבוד. אבל אז באה מגפת הקורונה, וההכנסות הצטמקו משמעותית, בזמן שההוצאות רק גדלו.
כשהמצב שב לקדמותו, נשארו הרים של חובות, אבל בדיוק אז החלה החולשה להשפיע עליו. הוא הרגיש חלש פעם ועוד פעם, אט אט הלכה החולשה והתחזקה, הוא לא הצליח לעבוד כמו שהיה עובד בעבר.
הרופאים אליהם פנה חקרו מקור החולשה והגיעו למסקנה המזעזעת: המחלה הארורה מקננת בגופו של הרב מרדכי, והיא במצב מתקדם מאוד. אחרי ארבעה חודשים הוא נפטר.
הציבור התרגש מאוד לנוכח המקרה המזעזע של שלושת היתומים הקטנים והאלמנה הצעירה שנותרה אובדת עצות וחסרת כל. אין לה כלום! לא דירה ולא נכסים, לא עבודה ולא בעל מפרנס. אבל יש לה את הלב החם של עם ישראל, וכך, תרומות קטנות מצטרפות זו לזו, ויחד מחולל הבדל גדול.

"אני רוצה שתעבירו לתורמים את המסר שלי", היא אומרת, "שתדעו לכם שאתם הצלתם אותי. בלעדיכם, בלי העזרה והתמיכה שלכם, אין לי מושג איך הייתי מצליחה לשרוד עד כה, ואני יודעת שאני רק בתחילת הדרך, ונכונו לי עוד אתגרי לא פשוטים בהמשך. התרומות שלכם ובעיקר האהבה והלב שאתם נותנים, הם אלו שנותנים לי את הכח".
לחצו כאן כדי לעזור לאלמנתו ויתומיו של הרב מרדכי ששון ז"ל

ילדי משפחת ששון קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד