י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
רק בת 24

החתן הפך לאלמן: החתונה שהסתיימה בטרגדיה

כלה טרייה סיימה את חייה זמן קצר לאחר טקס הנישואין, בעקבות ירי שביצע אחד האורחים שפגע בראשה. האורח נמלט מהמקום ואותר כעבור זמן כשהנשק בידו 

החתן הפך לאלמן: החתונה שהסתיימה בטרגדיה
שמלת כלה. אילוסטרציה צילום: unsplash

מוואש לגאי, בת ה-24, סיימה את חייה בטרם עת ביום חתונתה בעקבות ירי תועה של אחד האורחים. המקרה הטראגי התרחש באיראן, כאשר אחד האורחים ירה שני קליעים כמקובל בחתונות מוסלמיות, אחד מהם פגע בראשה של הכלה.

הכלה פונתה לבית חולים במצב קשה וללא הכרה. כעבור כמה שעות התבשר החתן כי היא מתה מפצעיה והוא הפך מחתן טרי לאלמן טרי. היורה בשנות ה-30 לחייו נבהל ונמלט מהמקום, אולם כעבור זמן איתרו אותו שוטרים כשהנשק - רובה ציד נמצא עמו.

למרות ששמו וזהותו לא פורסמו לפרסום, גולשים ברשתות החברתיות באיראן טענו כי היורה הינו מבני משפחת החתן והעלו השערות כי הירי היה מכוון.

דובר המשטרה באזור החתונה באיראן מסר באשר לעצם הירי בחתונה ואמר כי "מטבע הדברים, כל הפרעה לסדר הציבורי כמו זו, חוצה את הקו האדום והמשטרה תפעל בהתאם. אנו ננקוט צעדים נוקשים נגד כל מי שיירה בחתונות".

תופעת הירי בחתונות מטרידה מדינות רבות שבהן אוכלוסיה מוסלמית, כולל בישראל, למרות שנשיאת נשק ללא רישיון ועוד יותר שימוש בו שלא לצורך לו הוא נועד הינם מחוץ לחוק, התופעה נמשכת, כאשר לא אחת אירועים משמחים מסתיימים בצורה טראגית. בנוסף לאותה כלה באיראן שני אורחים נוספים נפצעו באורח בינוני.

טרגדיה איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד