כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
"בהתאם לנוהל"

לשכת ראש הממשלה בהודעה חריגה: לפיד כשיר ובריא

כחודש לאחר כניסתו לתפקיד ראש הממשלה, לשכתו של יאיר לפיד מפרסמת כי הוא עבר בדיקות מקיפות על ידי רופאו האישי ונמצא כשיר ובריא לחלוטין. מדובר בהודעה חריגה שכן ראשי ממשלה לשעבר לא נהגו לפרסם דוח בריאותי לציבור

לשכת ראש הממשלה בהודעה חריגה: לפיד כשיר ובריא
ישיבת ממשלה צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ

"בהתאם לנוהל טיפול רפואי בראש הממשלה, עבר ראש הממשלה יאיר לפיד בדיקות מקיפות על-ידי רופאו האישי פרופסור גדי סגל ונמצא כשיר ובריא לחלוטין". כך נמסר היום (ראשון) מלשכתו.

בברנז'ה העיתונאית הרימו גבה נוכח ההודעה שהופצה להם שכן ראשי ממשלה לשעבר כדוגמת בנימין נתניהו ונפתלי בנט לא פרסמו הודעות כאלה לידיעת הציבור, למרות שמן הסתם עברו בדיקות רפואיות מעת לעת ככל אדם מן המניין.

נראה אפוא, כי לפיד מנסה לקבע את עצמו כראש ממשלה מן המניין וגם לקבוע אולי נוהל חדש "נוהל ראש הממשלה" לפיו ראש ממשלה צריך ואולי מחויב ליידע את מצבו הרפואי לציבור, נוהל שאגב קיים למשל בארצות הברית, שם הנשיאים נוהגים לעדכן לפחות לשנה על מצבם הרפואי וכשירותם לתפקיד.

כך או כך, בימין יש מי שחוששים מדעותיו וחוסר ניסיונו הכלכלי והביטחוני של מר לפיד כמי שהעיד כך על עצמו, אולם לפחות מבחינה בריאותית פיזית ונפשית הם יכולים כעת להיות רגועים עם פרסום חוות הדעת הרפואית שלפחות את ההחלטות הוא מקבל בדעה צלולה.

יאיר לפיד לשכת ראש הממשלה תצהיר בריאותי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד