כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
5,499 יחידות

הגרלות דירה בהנחה החלו הבוקר: מועדי התוצאות, וההגרלות הבאות

שר הבינוי והשיכון זאב אלקין פתח את ביצוע את ההגרלה הראשונה של תכנית "דירה בהנחה" | תוצאות ההגרלה צפויות להימסר לזוכים בתחילת חודש אוגוסט | בחודש אוקטובר צפויה להיפתח ההרשמה לסבב השלישי של 'דירה בהנחה'

הגרלות דירה בהנחה החלו הבוקר: מועדי התוצאות, וההגרלות הבאות
אתר בנייה במרכז באר יעקב צילום: Yossi Aloni/Flash90

הסבב השני בהגרלת "דירה בהנחה": הבוקר, (יום ראשון) פתח שר הבינוי והשיכון זאב אלקין את ביצוע ההגרלה הראשונה של תכנית "דירה בהנחה".

במהלך הימים הקרובים יתבצעו 95 הגרלות, בהם יוגרלו 5,499 דירות ב-25 יישובים ברחבי הארץ. ביניהם: אילת, אלעד, אשדוד, בית שמש, דיר חנא, חיפה, ירושלים, שדרות ועוד.

כזכור, סבב ההגרלה השני של תכנית 'דירה בהנחה' נפתח להרשמה ב- 3.7 ונסגר ב 17.7 בחצות, להגרלה זו נרשמו כ- 112,000 משקי בית.

תוצאות ההגרלה צפויות להימסר לזוכים בתחילת חודש אוגוסט.

יש לציין שכבר בחודש אוקטובר צפויה להיפתח ההרשמה לסבב השלישי של ׳דירה בהנחה’.

במשרד השיכון אומרים כי הליך ההגרלה נערך בהתאם לנהלים מחמירים ומוקפדים, במערכת ממוחשבת, ללא מגע יד אדם, בניהולה של ועדה ובפיקוחו של רו"ח מוסמך, וחישוב התוצאות מתבצע בחדר הגרלות סגור, בנוכחות ועדת הגרלות המפקחת, בודקת וחותמת על תוצאות ההגרלה.

יעקב קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל הגיב: "מתחילת שנת 21 שיווקנו כ-150,000 יחד ועשינו עסקאות ל95,000 יחד. השנה התוצאות גבוהות בכ-20% מול שנת 2021. נמשיך לפעול להגדלת ההיצע בכל הכוח. היום אנו ממשיכים את ביצוע ההגרלות במסגרת תוכנית ׳דירה בהנחה׳ אשר יתנו מענה לזוגות הצעירים ולמחוסרי הדיור."

 

דירה בהנחה הגרלות משרד השיכון משרד השיכון והבינוי תוצאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד