א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
70% מהציבור תומכים

לפיד מתעלם: עובדי רה"מ מחריפים את העיצומים

עובדי משרד החוץ מחריפים את המאבק נגד תנאי העסקתם ומפרסמים סקר של מנו גבע הקובע עוד ש-68% מהישראלים סבורים שתפקודו של יאיר לפיד בניהול המשבר - רע | ועד עובדי משרד החוץ: "שירות החוץ הישראלי קורס, ואין מי שיגן עליו"

מחאת העובדים, ארכיון
מחאת העובדים, ארכיון צילום: איגוד עובדי משרד החוץ

עובדי משרד החוץ החריפו אתמול (ראשון) את המחאה נגד ראש הממשלה לפיד. העובדים מוחים על תנאי עבודתם, מיום מינויו של לפיד לשר החוץ, תפקיד בו הוא משמש גם היום.

"לא נותרה לנו ברירה אלא לזעוק את זעקת עובדי שירות החוץ הישראלי שהולך וקורס", אומרים בוועד העובדים של המשרד, "ואין מי שיגן עליו. האחריות מוטלת לפתחו של ראש הממשלה ושר החוץ יאיר לפיד. הגיע הזמן לפתור את המשבר".

ֿסקר שביצע מכון ׳מדגם׳ של מנו גבע עבור העובדים, מראה ש-73% מהציבור תומך במאבק עובדי משרד החוץ, וסבור שדרישות הוועד לפתרון המשבר מוצדקות. 68% מהישראלים סבורים שתפקודו של לפיד בניהול המשבר רע, לפי הסקר שהובא באתר 'דבר'.

חברי ועד העובדים ידונו השבוע בהחרפה נוספת של העיצומים במשרד החוץ. בשבוע שעבר, במהלך ביקורו של נשיא ארה"ב, ג׳ו ביידן, נתלו שלטי מחאה גדולים על בניין משרד החוץ בירושלים, והתקיימה צעדת מחאה של העובדים ברחובות קרית הממשלה.

משרד החוץ יאיר לפיד עיצומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד