ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
הופעות מבוימות

דיווח רוסי: פוטין סבל מבחילות לאחר שחזר מאיראן

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין סבל מבעיה בריאותית לאחר ביקור באיראן בשבוע שעבר, כך נטען ברוסיה, המנהיג בן ה-69 סבל מ"בחילות קשות" בסביבות השעה 01:00 ביום שבת האחרון, הרופאים היו איתו שלוש שעות עד שמצבו השתפר

דיווח רוסי: פוטין סבל מבחילות לאחר שחזר מאיראן
פוטין וראיסי בטהרן צילום: סוכנות הידיעות "תסנים"

על פי ערוץ טלגרם שמפרסם חדשות על רוסיה, ועוקב אחר מצב בריאותו של פוטין, הנשיא ולדימיר פוטין סבל בסוף השבוע "מבעיה בריאותית" בשעות הלילה המאוחרות.

הנשיא בן ה-69 סבל מ"בחילה חמורה" בין הלילה בין שישי לשבת, הרופאים מיהרו ושהו סמוך למיטתו במשך כשלוש שעות, כך פרסם ערוץ הטלגרם General SVR.

עשרים דקות לאחר שצוות רפואי הגיע, הוזעק צוות נוסף של רופאים עם רופאים המטפלים בנשיא. "רופאים סיפקו סיוע והיו ליד פוטין במשך שלוש שעות, ולאחר שמצבו של הנשיא השתפר, הם עזבו את חדרו".

עוד דווח, כי "התקבלה החלטה שבאירועים מסוימים השבוע הוא יוחלף בכפיל". הערוץ דיווח כי פוטין התאושש כעת, אך הרוסים מתכננים להשתמש בטכנולוגיה מתקדמת כדי לביים הופעות בטלוויזיה. הדיווח מגיע ימים ספורים לאחר שמפקד המודיעין של אוקראינה אמר כי כנראה פוטין הוחלף בכפיל במהלך ביקור ממלכתי באיראן.

קירילו בודאנוב, ראש סוכנות הביון הצבאית של אוקראינה, העלה חשדות לאחר שבדק את הצילומים של המנהיג הרוסי יורד ממטוס בטהראן ביום שלישי. "בבקשה תסתכל על רגע היציאה של פוטין מהמטוס, זה בכלל פוטין?" הוא אמר בטלוויזיה האוקראינית

אף אחת מהטענות של הערוץ לא אומתה, אבל פוטין לא יהיה המנהיג הרוסי הראשון שישתמש בכפיל אם ניתן יהיה להוכיח זאת. המנהיג הרוסי יוזף סטלין השתמש בכפילים בזמן שהיה מנהיג ברית המועצות, מספר אנשים שעבדו תחתיו העידו כי הם היו כפילים שלו.

ולדימיר פוטין אברהים ראיסי איראן מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד