ח' סיון התשפ"ד
14.06.2024
רוצים לסגור השבוע

הנדל במגעים מתקדמים עם איילת שקד שמחפשת שם חדש למפלגה

איילת שקד ויועז הנדל מנהלים מגעים אינטנסיביים במטרה להגיע לסיכום על ריצה משותפת בבחירות הקרובות, המטרה להכריז על כך עוד השבוע. כמו כן נשקלת האפשרות להחליף את שם המפלגה

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: פלאש 90

יו"ר 'ימינה' איילת שקד מנהלת מגעים עם יועז הנדל וצבי האוזר מסיעת 'דרך ארץ' מתוך רצון לרוץ ברשימה אחת בבחירות לכנסת ה-25, והמטרה להגיע לסיכום סופי עוד השבוע כדי לנסות לייצב את המפלגה שנמצאת מתחת לאחוז החסימה בכל סקרי המנדטים עד כה.

מפלגת 'ימינה' מתכננת לקיים בקרוב כנס פעילים, שם תציג שקד את ההסכם בין 'ימינה' ל'דרך ארץ', המחלוקת המרכזית היא לגבי ישיבה עם בנימין נתניהו, לשקד אין בעיה לשבת תחת נתניהו, בעוד הנדל והאוזר פחות בעניין. בנוסף מתכננים במפלגה לשנות את השם 'ימינה' למשהו חדש ומרענן, מאחר ושקד מבינה כי השם 'ימינה' גורם למצביעים להתרחק מהמפלגה שהפרה הבטחות רבות.

סגן השר מתן כהנא שעדיין נמצא לעת עתה ברשימת 'ימינה' עדיין לא החליט לאן פניו מועדות בבחירות אלה ולא ברור בשלב זה האם כהנא ירצה להמשיך תחת שקד, או יחפש בית אחר להתמודד בו. כהנא עצמו היה מעדיף להמשיך אך ההחלטה עדיין לא התקבלה שכן גם הוא מתנגד לישיבה תחת בנימין נתניהו כראש ממשלה.

בתוך כך, יערה שפירא מדווחת ב'כאן חדשות' ‏כי בסביבת שקד עדכנו כמה מחברי המפלגה להיערך להצהרה שלה מחר ב-19:00 בכפר המכביה - להצגת הרשימה וחזון המפלגה. אם המגעים עם הנדל בכל זאת לא ייסגרו, גם ההצהרה תידחה בהתאם.

איילת שקד מפלגת ימינה מתן כהנא יועז הנדל צבי האוזר בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד