ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
נפל מסירת מנוע

אחרי כשבוע: גופת עוה"ד נמצאה בכנרת

גופתו של עו"ד ראיד מחאמיד אותרה ונמשתה מהכנרת הבוקר, בתום שבוע של חיפושים | בכך הסתיים המבצע המשותף של משטרת ישראל וצה"ל אחר הנעדר - שלווה בשימוש באמצעים מיוחדים

אחרי כשבוע: גופת עוה"ד נמצאה בכנרת
החיפושים בכנרת צילום: תיעוד מבצעי מד"א

לאחר מבצע חיפושים נרחב של משטרת ישראל וחיל הים, אותרה הבוקר (שבת) גופתו של עו"ד ראיד מחאמיד, שנעדר בכנרת מזה כשבוע, לאחר שנפל מסירת מנוע. הגופה זוהתה על ידי בני משפחתו.

ביום שישי שעבר, התקבל במשטרה דיווח על היעדרותו של ראיד מחאמיד בכנרת. מקבלת הדיווח ועד מציאתו, פעלו מסביב לשעון בניסיון לאתרו מאות שוטרים, כוחות מזרוע הים, מתנדבים ואזרחים. מטרת המבצע בפיקודה של משטרת ישראל, הייתה איתורו של הנעדר בהקדם תוך ניסיון לאתרו עוד בחיים.

במרוץ נגד הזמן, הופעלו כלל האמצעים הקיימים לרבות אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, לוחמי זרוע הים, מסוקי וסירות משטרה, אופנועי ים, סירות מתנדבים ועוד. מאמצי החילוץ וההצלה התמקדו באיתור הנעדר על ידי סריקות נרחבות שבוצעו ביום ובלילה, מהאוויר, על רצועת החוף ובתוך המים.

גופתו אותרה הבוקר על ידי זרוע הים באמצעות סריקות נרחבות של הימה תוך שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים ונרחבים של לוחמי היחידה לאיתור ימי של זרוע הים (שייטת 3) ונמשתה מעומק הכנרת על ידי לוחמים-צוללנים מהיחידה למשימות תת מימיות של זרוע הים.

במאמץ הכולל לקחו חלק: זרוע הים, סירות השיטור ימי, פרשים, סיירים, מסוקי ואנשי היחידה האווירית, מתנדבי יחידת חילוץ גולן, מתנדבי יחידת הצוללים של משטרת ישראל, צוללני כב"ה וזק"א, מתנדבי זק"א, איחוד הצלה עין גב ועוד. "משטרת ישראל מודה לכלל היחידות וכוחות המתנדבים שלקחו חלק גדול במאמצי החיפושים אחר הנעדר", נמסר מהמשטרה.

 

טביעה כנרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד