ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
שם המפלגה לא ישונה

כך מתכננים ב'כחול לבן' ללכת על ראשה של איילת שקד

במפלגתם של גנץ וסער החליטו ללכת על הראש של שקד והנדל ויוצאים למתקפה, כשדף המסרים כולל מסר כי שקד תשלים לנתניהו את ה-61 וכי סער היה שר משפטים טוב ממנה | כן הוחלט כי שם המפלגה לא ישונה

כך מתכננים ב'כחול לבן' ללכת על ראשה של איילת שקד
גנץ וסער צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בדף המסרים שנשלח לחברי כחול לבן מופיע הציטוט הבא: "שקד בגוש נתניהו, סער היה שר משפטים טוב ממנה". כך פורסם ב'כאן 11'.

בני גנץ וגדעון סער רואים ככל הנראה איום במפלגת 'הרוח הציונית' של איילת שקד ויועז הנדל ומתכוונים לתקוף באמצעות חברי המפלגה את שקד והנדל לאחר האיחוד ביניהם, שלמרות ההצהרות שפניהם לממשלת אחדות - ברגע האמת הם יהיו מוכנים לסייע לנתניהו להקים ממשלת ימין צרה.

ח"כ צבי האוזר מ'הרוח הציונית' הגיב בראיון לסוגיית הישיבה בממשלה עם נתניהו ואמר: "הוא לא הפתרון - הוא הבעיה, אבל על הבעיה הזאת אני לא מרסק מדינה. אנחנו לא רוצים ממשלה צרה. ממשלה של 61 עם נתניהו היא ממשלה של 60 אחרי 1 - אחרי בן גביר".

סער וגנץ. צילום: תומר נויברג, פלאש 90.

מאידך, שרת הקליטה פנינה תמנו שאטה, מס' 2 במפלגת 'כחול לבן' הצהירה: "לא נשב עם המשותפת ובן גביר. אם לנתניהו לא יהיו 61 מנדטים החרדים יבואו איתנו".

כמו כן דווח כי גנץ וסער החליטו ששם המפלגה 'כחול לבן - התקווה החדשה', שהוגדר בתחילה כזמני - לא ישונה. השבוע הם יקיימו ישיבת סיעה משותפת לשם היערכות לקמפיין הבחירות ויחדדו מסרים בפני היושבים סביב השולחן כדי לנסות ולהתרומם מתוך מטרה להביא את גנץ לראשות הממשלה.

יצוין כי אמש העניקה שקד סדרת ראיונות לערוצי הטלוויזיה והסבירה בין הייתר בריאיון ליערה שפירא ב'כאן 11' למה נתניהו צריך להיות בקואליציה: "בממשלה האחרונה חצי מהציבור הרגיש שגנבו לו את המדינה". עוד היא הוסיפה בריאיון: "נתניהו וכחול לבן, וכמובן כוחות אחרים מגוש הימין, זו בהחלט ממשלה רחבה".

 

 

מפלגת הרוח הציונית כחול לבן - התקווה החדשה בני גנץ גדעון סער בחירות לכנסת ה-25 איילת שקד מסרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד