ט' סיון התשפ"ד
15.06.2024
תקעה סכין בגב

המעבר של שיר: מתיחות קשה בין סער ולפיד

סער זועם על לפיד שלא עדכן אותו על המגעים עם מקורבתו ח"כ מיכל שיר. ב'כחול לבן - התקווה חדשה' חוששים שהמעבר של שיר ללפיד יעצור עוד יותר את המומנטום של איחוד המפלגות

המעבר של שיר: מתיחות קשה בין סער ולפיד
סער ולפיד במליאה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

עריקתה של חברת הכנסת מיכל שיר מ'תקווה חדשה' ל'יש עתיד' מגבירה את המתח בין שר המשפטים גדעון סער לבין ראש הממשלה יאיר לפיד, מתח שמתפתח מאז האיחוד של שר המשפטים עם מפלגתו של בני גנץ.

לפי הדיווח של ספי עובדיה ב'חדשות 13', סער, שעודכן על המהלך על ידי ח"כ שיר עצמה, זועם על כך שלפיד לא עדכן אותו על המהלך שרקם מאחורי גבו עם המקורבת שלו עוד מימי הליכוד. 

לפיד, שמבין כי שיר אינה "שוברת שוויון" במערכת הפוליטית, מנסה להשיג בהבאתה עצירה ב"תחושת המומנטום" של האיחוד בין כחול לבן לתקווה חדשה, מומנטום שעד עתה לפי הסקרים ממש לא עומד בציפיות.

בהודעה לתקשורת הודיעה היום (ראשון) חברת הכנסת שיר כי היא תסיים את כהונתה בתקווה חדשה ותעבור ליש עתיד, הסיעה המתחרה לכחול לבן התקווה החדשה.

"אני מסיימת היום תקופה מרתקת עם חברי גדעון סער. נפלה בחלקי הזכות להיות חלק מהמהלך הפוליטי הדרמטי שהוביל לקץ שלטונו של בנימין נתניהו", הודיעה שיר, שעדכנה "אני מצטרפת היום לראש הממשלה יאיר לפיד ולמפלגת יש עתיד שהיא הכוח הפוליטי המרכזי אשר עומד כחומה בצורה מול מי שמנסה לפרק אותנו מבפנים".

מהליכוד אמרו בתגובה למעבר של מיכל שיר: "אנחנו לא מתערבים באיך השמאל מסדר את הרשימות שלו".

כחול לבן - התקווה החדשה גדעון סער יאיר לפיד מיכל שיר בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד