ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
מציע אלטרנטיבה לראשות ממשלה

הח"כ תוקף: "גנץ כבר התחתן עם החרדים כדת משה וישראל"

ב'ישראל ביתנו' מסתבר לחוצים מההתקרבות של גנץ לחרדים. ח"כ אלכס קושניר תקף בראיון את גנץ ואמר: "הוא כבר התחתן עם החרדים כדת משה וישראל" • ותמך בליברמן לתפקיד רה"מ: "אף אחד לא מתקרב אליו מבחינת ניסיון"

הח"כ תוקף: "גנץ כבר התחתן עם החרדים כדת משה וישראל"
גנץ וגפני במליאה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ אלכס קושניר מ'ישראל ביתנו' העניק ראיון לרדיו 103FM בנושא יוקר המחיה בישראל ונשאל בין היתר על סבב הבחירות החמישי בשלוש השנים האחרונות.

קושניר התייחס לכך שמפלגתו נחלשת בסקרים סביב ה-5 מנדטים ואמר: "אנו עובדים קשה מאוד כדי להגדיל את מספר המנדטים. אם בסוף נראה שיש לנו את היכולת להרכיב ממשלה, אנו בהחלט נעשה זאת. אני חושב שנצליח להקים ממשלה ציונית וליברלית, ונהיה אלו שנוביל את המאבק לכלכלה חופשית ולמדינה ליברלית".

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

על הדרך תקף את שר הביטחון, יו"ר 'כחול לבן - התקווה החדשה' ואמר: "גנץ כבר התחתן עם החרדים כדת משה וישראל וגם לפיד מנסה לבנות איתם קונספט של 'נישואים אזרחיים', אז אתה מבין שהיחידים שיכולים להוות משקל נגד זו מפלגת ישראל ביתנו - המפלגות החרדיות הופכות את הציבור החרדי לעני ומסכן", קבע הח"כ.

חבר הכנסת הסביר מדוע הוא תומך ביושב ראש מפלגתו, אביגדור ליברמן, לתפקיד ראש ממשלת ישראל: "הוא אי של יציבות על המפה הפוליטית, מוביל את המפלגה הימנית החילונית היחידה בכנסת ישראל. אין אף אחד היום שמתקרב אליו מבחינת הניסיון ויכולת הביצוע". כך קושניר.

בני גנץ המפלגות החרדיות ישראל ביתנו אלכס קושניר בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד