ח' סיון התשפ"ד
14.06.2024
ביטול תפקיד המזכ"ל

מכה למיכאלי: ועידת המפלגה דחתה את יוזמתה

ועידת מפלגת העבודה דחתה ברוב גדול את הצעתה של היו"ר מיכאלי לבטל את תפקיד המזכ"ל. "היינו כפסע מביטול הדמוקרטיה המפלגתית, "הניסיון לבטל את תפקיד המזכ"ל הנבחר נולד בחטא", מסר בתגובה ערן חרמוני

מכה למיכאלי: ועידת המפלגה דחתה את יוזמתה
פריימריז בעבודה צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

ועידת מפלגת העבודה התכנסה בשעה האחרונה (שני) כדי לאשר את תקנון הפריימריז, אלא שהצעה אחת שביקשה יושבת ראש המפלגה, מרב מיכאלי, נדחתה באופן תקדימי.

לדברי גורמים במפלגה, מיכאלי ביקשה לבטל את תפקיד מזכ"ל המפלגה, אחרי שהמזכ"ל המכהן, ערן חרמוני, התמודד מולה על תפקיד יו"ר המפלגה והפסיד.

מיכאלי אמנם הצליחה לבטל את השריון הקבוע למזכ"ל ברשימת המפלגה, אך לא הצליחה להעביר את הצעתה לביטול מוסד המזכ"ל לגמרי, תפקיד שכולל השפעה לצד משכורת.

"מודה מעומק הלב על הבעת האמון חסרת התקדים. לא מדובר בעניין אישי שלי, היינו כפסע מביטול הדמוקרטיה המפלגתית", מסר בתגובה חרמוני, שהוסיף: "אני מודה שנפגעתי מההתנהלות - אבל מפלגת העבודה גדולה יותר מכל אחת ואחד מאיתנו ולכן כבר הערב אני מתכוון לשלב ידיים עם יו"ר המפלגה ושאר ראשי המפלגה, ולשוב להתמקד ביחד במאמץ היחיד שחשוב באמת: הצלחתה של מפלגת העבודה בבחירות ומניעת חזרתו של בנימין נתניהו לשלטון".

עוד תקף חרמוני את מיכאלי: "הניסיון לבטל את תפקיד המזכ"ל הנבחר נולד בחטא, וטוב שנדחה. לא בכדי בכל מפלגות הלייבור בדמוקרטיות המערביות יש מזכ"ל נבחר. חברי הוועידה הוכיחו היום עמוד שדרה ערכי. שמרנו על הבית."

בנוסף, אושר תקנות המפלגה הכולל איזון מגדרי מלא ברשימת העבודה לכנסת ה-25, מקומות 11-14 משוריינים למחוזות המושבים, קיבוצים, המגזר הערבי והדרוזי, אדם שהוגש נגדו כתב אישום בגין עבירת פשע לא יוכל להתמודד לרשימת העבודה.

 

מרב מיכאלי העבודה מפלגת העבודה ערן חרמוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד