ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
איום מאיראן

מפקד משמרות המהפכה: "לחיזבאללה יש 100,000 טילים ואצבע על ההדק"

איראן שוב מאיימת. מפקד משמרות המהפכה האיראנית אמר כי לחיזבאללה "יש מאה אלף טילים בלבנון" | לדבריו, "צעירי חיזבאללה בלבנון עם האצבעות על ההדק ומנהיגם חסן נסראללה עומד בנחישות נגד הציונים"

מפקד משמרות המהפכה: "לחיזבאללה יש 100,000 טילים ואצבע על ההדק"
חוסיין סלאמי צילום: Iran international

המפקד הראשי של משמרות המהפכה האיראניות, חוסיין סלאמי אמר אתמול (שלישי) בכנס של המיליציות בטהראן, כי "צעירי חיזבאללה בלבנון עם האצבעות על ההדק ומנהיגם חסן נסראללה עומד בנחישות נגד הציונים".

לפי אתר 'פארס' המקורב למשמרות המהפכה, סלאמי שדיבר עם 6,000 חברי מליציות לרגל חודש הדת והיום הקדוש השיעי המתקרב, שיבח את קול "ההתנגדות האסלאמית" מלבנון סוריה ותימן, כולל "בסביבות הגבולות המלאכותיים של המשטר הציוני".

הוא המשיך ושיבח את הפעולות ההתקפיות של הרפובליקה האסלאמית באזור, והזכיר עימותים בים, "ירי טילים לעבר בסיסי האויב", לכידת כלי האויב כדוגמאות ל"כוחו של האסלאם". "לחיזבאללה יש מאה אלף טילים בלבנון".

מפקד משמרות המהפכה טען כי האויב, כלומר ארצות הברית, הובסה, ואמר כי כעת הוא מנסה לנצח במלחמת תעמולה במרחב הווירטואלי. הוא התכוון לתוכן ברשתות החברתיות נגד המשטר של פעילים ואיראנים רגילים, שהרשויות לא יכולות לעצור ולהאשים את ארה"ב.

חיזבאללה איראן משמרות המהפכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד