ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
מציב אולטימטום לנתניהו

אחרי התבוסה: בכיר הליכוד שוקל את המשך דרכו

ח"כ יולי אדלשטיין משדר ממלכתיות ומודה לכמעט 24 אלף איש שהצביעו עבורו, אך בשיחות סגורות הוא פגוע וממורמר מהתוצאה העגומה עבורו, מהמקום הראשון למקום ה-18 ומציב סוג של אולטימטום: תפקיד שר או שישקול את המשך דרכו בתנועה

אחרי התבוסה: בכיר הליכוד שוקל את המשך דרכו
יולי אדלשטיין צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

אחרי התבוסה שספג בבחירות המקדימות של 'הליכוד', ח"כ יולי אדלשטיין שוקל את המשך דרכו בתנועה. כך מדווח הכתב הפוליטי מיכאל שמש ב'כאן 11'. מי שהיה יו"ר הכנסת ושר בעבר אמר בשיחה פנימית: "אם לא אמונה לשר אחרי הבחירות, לא אמשיך הרבה זמן בליכוד".

בבחירות המקדימות שהתקיימו אתמול בליכוד הגיע אדלשטיין למקום ה-18 בלבד, אחרי שבפעם האחרונה הוצב במקום הראשון אחרי בנימין נתניהו. את צמרת הרשימה כבשו יריב לוין, ואחריו חברי הכנסת אלי כהן ויואב גלנט שבכלל הגיעו ממפלגת 'כולנו' של משה כחלון, אחרי שזו התפרקה. אחריהם חדשים בצמרת ההנהגה גם דודי אמסלם, אמיר אוחנה ויואב קיש.

התוצאות המלאות והעדכניות

כבשו את הצמרת. לוין ואוחנה | צילום: מאיה לוין.

אדלשטיין לא התייחס לדיווח ולא הזים אותו. בתגובה לתוצאות הפריימריז כתב בחשבון הטוויטר שלו: "תודה ל-23,888 חברי משפחת הליכוד שיצאו והביעו תמיכה בי ובדרכי, כל אחד מכם ריגש אותי מאוד. מכאן ואילך כולנו - רשימת הליכוד הנבחרת, עשרות אלפי מתפקדי הליכוד ומעל מיליון מצביעי הליכוד - מרוכזים בדבר אחד: ניצחון מוחץ בבחירות והרכבת ממשלת ימין חזקה ויציבה! קדימה, לניצחון הליכוד!".

מה תהיה האסטרטגיה של קמפיין הליכוד?

בתוך כך, כתבת הכנסת של 'כאן', יערה שפירא דיווחה כי בשבוע הבא צפויה להתכנס ישיבת אסטרטגיה של קמפיין 'הליכוד', בעקבות ההרכב החדש של רשימת המפלגה לבחירות הקרובות. בליכוד שוקלים לזנוח את הפניה לימין הרך לטובת שיח על תפקוד מערכת המשפט ולהתמקד בנושא הבוער.

בנוסף היו"ר בנימין נתניהו צפוי לקיים שיחות טלפון אישיות עם כל חברי הרשימה שנמצאים במקומות הריאליים, במהלך היומיים-שלושה הקרובים. בינתיים דף המסרים של 'הליכוד' שהופץ למתראיינים כולל את המסר "הפריימריז הוכיחו שהליכוד מייצגת את כל שכבות העם".

יולי אדלשטיין פריימריז בליכוד בחירות לכנסת ה-25 הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד