י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מוותרים על משכורת פי 8

סוכני השירות החשאי של פוטין מסרבים לעבוד באזורי הכיבוש הרוסי

מרגלים רוסים מסרבים לעבור לאזורים כבושים באוקראינה, אפילו משכורות פי שש או שמונה מהסכום הרגיל לא מפתות סוכנים שחלקם מנצלים אישורים רפואיים חתומים על ידי רופאים. כעת הרוסים קוראים לגמלאי הסוכנות להצטרף לשירות שוב. אבל רק שלושה מתוך 200 אמרו שהם ישקלו זאת

סוכני השירות החשאי של פוטין מסרבים לעבוד באזורי הכיבוש הרוסי
המלחמה באוקראינה צילום: צבא אוקראינה

סוכני השירות החשאי של ולדימיר פוטין מסרבים לעבוד באזורי הכיבוש הרוסי באוקראינה, כך טוען מקורב לשירות החשאי ה-FSB. אפילו משכורות גבוהות פי 6 - 8 מהרגיל, לא מצליחות לשכנע קציני מודיעין לעבור לאזורים שנכבשו, אמר המקור.

פוטין זקוק בדחיפות לסוכני מודיעין אזרחים וצבאיים כדי לאכוף את שלטונו בשתי 'רפובליקות העם' במזרח אוקראינה, דונייצק ולוהנסק וכן חרסון, זפוריז'יה וחארקוב. אבל סוכני FSB נמנעים מלהגיע לשם. ומשיגים אישורים רפואיים מרופאים עבור עצמם או בני משפחה.

חוסר הנאמנות מצד פעילי מודיעין מהשורה הראשונה שוויתרו על משכורת פי 8, משקפת חוסר רצון להיות מוצבים באזור המלחמה, מה שהביא את הקרמלין לגייס נואשות אנשים לא מאומנים לחזית, אלו מקבלים כסף רב.

ראשי השירותים החשאיים של פוטין מנסים לחזר אחר סוכנים שפרשו אחד מהם אמר לתקשורת באירופה. "התקשרנו ל-200 גמלאים ורק שלושה אמרו שהם יחשבו על זה, זאת למרות הבטחות לתשלומי עתק והטבות" כך מדווח ה'דיילי מייל'.

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין השירות החשאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד