י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מעצרו הוארך

התעללות ותקיפת תלמידים: מנהל הת"ת נעצר

מספר הורים התלוננו לאחרונה במשטרה נגד מנהל תלמוד תורה בבית שמש, בעקבות התעללות מצדו, לטענתם, נגד תלמידיו | אתמול נעצר המנהל והיום בית המשפט האריך את מעצרו | המנהל מכחיש את המיוחס לו: "עלילה של מספר משפחות"

התעללות ותקיפת תלמידים: מנהל הת"ת נעצר
יונתן זינדל, פלאש 90

המשטרה עצרה אתמול (ראשון) מנהל תלמוד תורה בבית שמש בחשד שתקף והתעלל בתלמידיו במשך תקופה ארוכה. המנהל מכחיש בחקירתו את המיוחס לו. לפי המשטרה, במהלך השבועיים האחרונים התנהלה חקירה בתחנת המשטרה בבית שמש נגד מנהל תלמוד תורה בעיר, זאת בחשד לתקיפות והתעללויות כלפי תלמידיו במהלך החודשים האחרונים.

המנהל, בשנות השלושים לחייו, טען במהלך חקירתו כי מדובר בעלילה של מספר משפחות שחברו נגדו עקב העובדה שלא היה מוכן לקבל חלק מילידיהם וסכסוך עם ההורים שחלק מהם היו מעוניינים ללמד בתלמוד תורה - וסורבו. גורם המעורה בפרטי הפרשה טען כי מדובר בניסיון סחיטה של אותם הורים. במהלך הדיון בבית המשפט הודה נציג המשטרה, לשאלת עורך דינו של המנהל, כי  האלימות שבה נחשד נעשתה "באמצעות ידיים על הלחי".

פרקליטו של המנהל, עו"ד נדב גדליהו, אמר בבית המשפט כי הפרשה נידונה בבית דין. "ההורים הזמינו אותו לדין תורה והיו כל מיני הליכים", אמר עו"ד גדליהו. "יש הורים שאמרו שלא היה שום דבר והיו מרוצים מאוד מבית הספר. יש לי מכתבים מהם שאעביר למשטרה".

"אם יש כזו התעללות בילדים הולכים ישר למשטרה. ערב פסק הדין שלחו ההורים מכתב שאומר שהם החליטו לגשת למשטרה. כי זה לא נוח להם? אני לא אוהב את זה. ליבי עם ההורים ואני לא מקל ראש אבל גם האלימות שהוטחה בו בסופו של דבר לא עולה כדי אלימות מזעזעת שמצדיקה מעצר. אין חבלות. כמו שאני מבין היו מספר מקרים של סטירות. אני לא מזלזל בזה, אבל זה לא מצדיק מעצר, הוא לא היחיד שנתן סטירות אלא גם אחרים, שקראו לזה מכות חינוכיות", הוסיף עורך הדין.

החקירה החלה בעקבות תלונות שהתקבלו במשטרה מהורים של ילדים הלומדים במוסד, באשר לאלימות והתעללות שחוו עפ"י החשד ילדיהם (בני 8-10) מצד המנהל. חוקרי תחנת משטרת בית שמש של מחוז ירושלים אספו בימים האחרונים ראיות ועדויות נגד המנהל, ואמש נעצר המנהל בביתו בבית שמף. על פי צו בית משפט.

הבוקר הוארך מעצרו של המנהל בבית משפט השלום בירושלים בארבעה ימים. המשטרה מסרה כי החקירה נמשכת.

 

התעללות בילדים בית שמש מנהל חיידר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד