ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"הבן רוצה שאבא יהיה בחתונה"

גונן על משפחתו: החסיד ניצח את הסרטן ונפצע קשה בפיגוע בי-ם

יהושע גליק, שנפצע קשה בפיגוע הירי בסמוך לעיר דוד היום ראשון לפנות בוקר. החלים לאחרונה ממחלת הסרטן ו"עכשיו צריך להילחם שוב על חייו". המשפחה מבקשת שאנשים יתפללו עבורם. בני המשפחה הגיעו לארץ להתפלל בקברי צדיקים לקראת חתונת הבן שנפגע בעצמו בפיגוע

גונן על משפחתו: החסיד ניצח את הסרטן ונפצע קשה בפיגוע בי-ם
האוטובוס לעברו ירה המחבל צילום: ישי ירושלמי, בחדרי חרדים

הרב דוד נידרמן, מנכ"ל הארגונים היהודיים המאוחדים של וויליאמסבורג, סיפר לתקשורת בניו יורק כי שייע צבי גליק, חסיד סאטמר, שנפגע בפיגוע הירי בירושלים יחד עם אשתו בנו ובתו, התמודד בעבר עם מחלת הסרטן. "עכשיו צריך להילחם שוב על חייו".

אשתו ובנו של גליק מוגדרים כעת במצב "יציב", אך יהושע גליק מורדם ומונשם לאחר שגונן על משפחתו מפני התוקף. "הכדור שעבר בראשו של גליק הוצא ועכשיו עובדים על הגרון שלו", סיפר הרב נידרמן בקול רועד, "למרבה הצער, הוא נלחם על חייו". הרב נידרמן, שנמצא בקשר עם משפחת גליק, אמר כי יהושע גליק החלים ממחלת הסרטן ו"עכשיו צריך להילחם שוב על חייו".

"אי אפשר להסביר את הכאב", אמר הרב נידרמן. "אנחנו מרגישים את זה כקהילה, זה קרה לא רק בישראל. זה פגע גם בנו פה, נותר לנו רק לקוות ולהתפלל". הרב נידרמן אמר כי המשפחה מבקשת שאנשים יתפללו עבורם.

המשפחה הגיעה לישראל להתפלל בקברי צדיקים לקראת חתונת הבן, שנפגע בזרועו בפיגוע. "הבן רוצה שאביו יהיה בחופה שלו", אמר הרב נידרמן, "כולם בקהילה מתפללים שהוא יחלים, שהמשפחה תקום מהטרגדיה הזו להיות חזקה עוד יותר".

כזכור, משפחה חרדית בת ארבע נפשות מוויליאמסבורג ברוקלין ניו יורק, הייתה בין אלו שנורו באוטובוס ליד הכותל המערבי במהלך פיגוע בעיר העתיקה בירושלים ביום ראשון לפנות בוקר. שמונה בני אדם, בהם חמישה חרדים אמריקאים נפצעו במהלך התקיפה, שניים באורח קשה.

הסנאטור היהודי צ'אק שומר אמר כי גליק היה "אהוב על כל הקהילה" וכינה את התקרית "מעשה מטריד ונתעב מאוד", במהלך מסיבת העיתונאים שערך ביום ראשון. "אנחנו בקשר עם מחלקת המדינה, ועם מנהיגים בישראל, ומנהיגי הקהילה היהודית בברוקלין כדי להציע כל סיוע שנוכל", אמר שומר. שומר הוסיף כי גליק נמצא "במצב קריטי, אבל ברוך השם, צפוי לשרוד".

ראש עיריית ניו יורק, אריק אדאמס, אמר כי הוא נמצא בקשר עם "רשויות וממשלת ישראל כדי להבטיח שהצרכים שלהם ייענו". הוא הוסיף כי "תושבי ניו יורק עומדים לצד ישראל". התובעת הכללית של ניו יורק לטיטיה ג'יימס אמרה "מתפללים למען המשפחה מברוקלין ועל כל שאר הפצועים בפיגוע הנורא בירושלים".

וויליאמסבורג ברוקלין פיגוע טרור עיר דוד ראש עיריית ניו יורק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד