י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
דרמה בשדה התעופה

יום לפני החתונה: הכלה ברחה עם המזוודות ו-8,000 דולר במזומן

רגע לפני שהם היו אמורים לעלות על טיסה לחתונה ברומא, גבר בריטי ננטש על ידי ארוסתו בטרמינל 5 בשדה התעופה הית'רו בלונדון. הוא הלך לשירותים וחזר לגלות שהכלה נעלמה עם כל התיקים שלהם. משטרת המטרופולין אישרה כי "החקירה נמשכת"

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: unsplash

כלה לעתיד נטשה את ארוסה בשדה התעופה בהית'רו לונדון, וגנבה ממנו את המזוודות שלו ו-8000 דולר במזומן. הגבר הבריטי היה בהלם כשגילה כי אשתו לעתיד נעלמה עם חפציו בזמן שהלך לשירותים בטרמינל 5. בני הזוג, בשנות ה-40 לחייהם, התארסו יום קודם לכן, ואמרו לצוות הצ'ק-אין בשדה התעופה במערב לונדון כי הם הולכים לרומא כדי להתחתן.

הגבר, שבסופו של דבר הזעיק את המשטרה, אמר כי ארוסתו המריאה עם 5,000 פאונד (8000 דולר) שהעניק לה במתנה לחתונה. דוברת משטרת המטרופולין אישרה כי הם חוקרים את העוקץ. היא הוסיפה: "הבירורים נמשכים, בשלב זה לא בוצעו מעצרים".

אחד מעדי הראייה אמר ל'דיילי מייל', כי הוא היה חסר נחמה לחלוטין, "ככל הנראה, הם נפגשו רק לאחרונה והוא החליט להתחתן מהר, הוא הציע לה להינשא יום קודם לכן והיא הסכימה". הם ספרו כי השניים תכננו להתחתן ברומא ועמדו לטוס לשם כשהוא הלך לשירותים היא נעלמה עם כל החפצים שלהם. עדיין לא ברור אם האישה עזבה את שדה התעופה או טסה למדינה אחרת.

לונדון הית'רו איטליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד