י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מאחורי גבו של פוטין

דיווח: בכירים בקרמלין מנסים להביא לסיומה של המלחמה

פקידי ממשל בכירים של פוטין מנסים בשקט לשים קץ למלחמה העקובה מדם באוקראינה. החבר הסודי של האליטה של ​​פוטין חשף כי הקרמלין נמצא בפאניקה ונואש מהמלחמה העקובה מדם והוא מנסה לקדם את סיום המלחמה

דיווח: בכירים בקרמלין מנסים להביא לסיומה של המלחמה
הקרמלין צילום: Pixabay

מומחים טוענים כי בכירים וחברי האליטה של ​​הנשיא ולדימיר פוטין "מוכי פאניקה" ורוצים לנהל משא ומתן במטרה לסיים את המלחמה העקובה מדם באוקראינה. על פי הדיווח ב'דיילי מירור', פקיד בכיר בקרמלין פנה בחשאי למערב כדי לעזור לסיים את הפלישה לאוקראינה.

עוד דווח, כי "החבר הסודי מהאליטה של ​​פוטין" חשף כי הקרמלין "נמצא בפאניקה ונואש מהמלחמה העקובה מדם שמוביל פוטין ומנסה להביא לסיומה". טענות מדהימות לגבי המהלך הועלו בדו"ח שהופץ לסוכנויות הביון המערביות. על פי ההערכות, קצינים בכירים ופקידים המקורבים לפוטין נבהלו מהסנקציות המערביות הנושכות ומהכלכלה הכושלת שנגרמה כתוצאה ממלחמה.

חלק מאנשי הקרמלין מודאגים גם מהסיכונים המדאיגים יותר ויותר הנלקחים כמו לחימה בתחנת הכוח הגרעינית זפוריז'יה באוקראינה. סביר להניח כי הגישה נעשתה לאנשי קשר של ה-CIA או לדיפלומטים מערביים, מאחורי גבו של פוטין. ה'דיילי מירור' דיווח כי דו"ח המצב שהודלף נלקח ברצינות על ידי סוכנויות הביון.

מסמך שהגיע לידי הביון במערב מגלה, כי נציג מהמעגל הפנימי של פוטין שלח אות למערב על הרצון לנהל משא ומתן. מצב הרוח של האליטה בקרמלין הוא פאניקה. המקורב האלמוני מהקרמלין הוא "אחד מעמודי התווך של המשטר".

ולדימיר פוטין הקרמלין מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד