י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ברוך דיין האמת

החסיד מקרית הבעל שם טוב הלך לעולמו

הרה"ח ר' אלעזר פישמן ז"ל מחשובי חסידי סטריקוב ומדמויות ההוד של קרית הבעש"ט בפתח תקווה, הלך לעולמו לאחר דום לב. 'בחדרי חרדים' על דמותו של ר' אלעזר ז"ל

החסיד מקרית הבעל שם טוב הלך לעולמו
אילוסטרציה צילום: unsplash

ברוך דיין האמת: בקרית הבעש"ט בפתח תקוה ליוו אתמול (ראשון) למנוחות עולמים את הרה"ח ר' אלעזר פישמן ז"ל מחשובי חסידי סטריקוב ומדמויות ההוד של השכונה והוא בן 76 בפטירתו.

המנוח ז"ל נולד לאביו הרה"ח יצחק פישמן ז"ל, שהיה בעל תפילה רבות בשנים אצל האדמו"ר מסטריקוב זצ"ל המנוח הוא אחרון האחים לבית פישמן הרה"ג רבי חיים ז"ל והרה"ח ר' אשר ז"ל שנפטרו לב"ע.

הרב פישמן היה מוסר שיעור דף היומי תמידין כסדרן בבית הכנסת המרכזי בקרית הבעל שם טוב בעיר.

את תפילותיו קבע גם כן בבית כנסת זה, בערוב ימיו עת נפתח בית החסידים של חסידי מודז'יץ בשכונה קבע את מקום תפילתו בבית החסידים והיה לדמות להערצה לדור הצעיר, והיה דמות נערצת על כל מכריו וידידיו.

זכה לחיבה יתרה מהאדמו"ר מסטריקוב זצוק"ל, לא עשה צעד ושעל בלי להתייעץ במורו ורבו האדמו"ר מסטריקוב שליט"א. עשרות בשנים לא החסיר מלבוא לרבותיו האדמו"ר מסטריקוב זצ"ל והאדמו"ר שליט"א בימי חנוכה ויום הושענא רבא וסליחות.

כמו כן זכה למכתב מיוחד מהאדמו"ר מסטריקוב זצ"ל לפני עשרות שנים בעת שהתגורר בארה"ב.

לפני תקופה קצרה עבר אירוע לבבי ומאז התאושש אך לא שב לאיתנו ועדיין היה חלש אמש ראשון עבר דום לב בביתו והשיב את נשמתו ליוצרה.

במסע הלוויה בראשות האדמו"ר מסטריקוב, הספידו הגאון רבי אפרים פישל מוטצען רבה של קרית הבעש"ט ובנו הרב יצחק פישמן מחשובי חסידי סטריקוב. הוא נטמן בבית החיים סגולה בפתח תקווה.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

פתח תקווה פישמן קרית הבעל שם טוב חסידות סטריקוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד