י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נקמה על הטילים

האופוזיציה הסורית לכתב מישראל: "איראן מאחורי התקיפה"

‏גורם בשורות המורדים הסורים אומר כי ההערכה היא שאיראן עומדת מאחורי מתקפת המל"טים הבוקר על בסיס א-תנף האמריקאי בגבול סוריה - עיראק ולא מן הנמנע שמדובר בתגובה על התקיפות שיוחסו לישראל אתמול בסוריה ששמו למטרה את איראן

האופוזיציה הסורית לכתב מישראל: "איראן מאחורי התקיפה"
אילוסטרציה צילום: pixabay

הבוקר (שני) התרחשה מתקפת מל"טים על בסיס א-תנף האמריקאי בגבול סוריה - עיראק. התקיפה אינה מקרית ומגיעה כמה שעות אחרי התקיפה הנרחבת שיוחסה לישראל נגד איראן ושלוחותיה במרחב טרטוס ופרברי דמשק אתמול בלילה. דפוס פעולה שכבר נראה בעבר.

‏גורם בשורות המורדים הסורים אמר לרועי קייס ב'כאן חדשות', כי ההערכה היא שאיראן ובעלי בריתם עומדים מאחורי מתקפת המל"טים הבוקר על בסיס א-תנף האמריקאי בגבול סוריה - עיראק ולא מן הנמנע שמדובר בתגובה על התקיפות שיוחסו לישראל אתמול בטרטוס ובפרברי דמשק ששמו למטרה את איראן ובעלי בריתם.

אתמול הודיעה ‏צבא סוריה כי שלושה אנשי צבא סורים נהרגו ושלושה נפצעו בתקיפות ישראליות שכוונו לעמדות גם בטרטוס וגם בפרברי דמשק. נטען שמדובר בתקיפה משולבת מהמרחב האווירי הלבנוני ומהים התיכון. ‏לפי כלי התקשורת הממלכתיים בסוריה מערכות הנ"מ של צבא סוריה הופעלו נגד "מטרות עוינות" גם בהרי אל-קלמון בקרבת הגבול עם לבנון. לא רק בטרטוס.

חיל האוויר סוריה דמשק תקיפה ישראלית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד