י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הסנדלר הולך יחף

‏מנכ"ל פייזר נדבק לראשונה בוירוס הקורונה

מנכ"ל 'פייזר' אלברט בורלה הודיע שנדבק בנגיף הקורונה והוא חווה תסמינים קלים מאוד. בורלה אמר שהוא התחיל בטיפול אנטי-ויראלי של החברה. הוא מבודד וממלא אחר כל "אמצעי הזהירות של בריאות הציבור"

‏מנכ"ל פייזר נדבק לראשונה בוירוס הקורונה
מנכ"ל 'פייזר' מתחסן צילום: מתוך הטוויטר שלו

מנכ"ל 'פייזר', אלברט בורלה הודיע כי נדבק בנגיף הקורונה, וכי הוא עם תסמינים קלים בלבד. בורלה, בן 60, שעומד בראש החברה מהגדולות בעולם לתרופות ומוכר כמי שפיתח את התרופה לנגיף הקורונה, אמר שהוא התחיל בקורס טיפול אנטי-ויראלי של החברה, והוא מבודד וממלא אחר כל אמצעי הזהירות של בריאות הציבור.

"אני בטוח שתהיה לי החלמה מהירה", אמר בורלה בהצהרה אחרי שקיבל ארבע מנות של החיסון נגד קורונה שפותחו על ידי חברת 'פייזר' שבבעלותו.

עוד אמר בהצהרה לתקשורת: "הגענו כל כך רחוק בשנתיים האחרונות במאמצים שלנו להילחם במחלה הזו, שאני בטוח שאחלים מהר. אני אסיר תודה על המאמצים הבלתי נלאים של עמיתיי בפייזר שעבדו כדי להפוך חיסונים וטיפולים לזמינים מהר עבור אנשים ברחבי העולם".

החיסון של פייזר היה החיסון הראשון לנגיף הקורונה בארצות הברית שקיבל אישור שימוש חירום של מינהל המזון והתרופות האמריקאי בדצמבר 2020. מאז, הוא קיבל אישור מלא לשימוש בבני 16 ומעלה והוא מאושר לכל קבוצות הגילאים עד ילדים בני שישה חודשים.

 

אלברט בורלא חיסון לקורונה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד