י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מאמצים להביא את גופתו

ישראלי טבע למוות בסיני: משרד החוץ עדכן את משפחתו

משרד החוץ הודיע כי ישראלי כבן 50 טבע למוות בסיני. משפחתו קיבלה את הבשורה המרה. רעייתו נמצאת כעת בנואבה עם שני ילדיהם. במשרד החוץ עושים מאמצים להעביר את גופתו של המנוח בהקדם לישראל

ישראלי טבע למוות בסיני: משרד החוץ עדכן את משפחתו
אתר נופש בסיני צילום: Yossi Aloni/Flash90

אזרח ישראלי כבן 50 טבע היום (שני) למוות במהלך חופשה בסיני. ממשרד החוץ נמסר כי הוא פועל כעת לשחרר את הגופה ולהביאה לקבורה בישראל.

משרד החוץ מסר כי משפחתו של המנוח קיבלה את הבשורה המרה. עוד נמסר כי רעייתו נמצאת כעת בנואבה עם שני ילדיהם והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף לעניינים קונסולריים, עושה מאמצים להעביר את ארונו של המנוח בהקדם לישראל.

חיים וינגרטן, ראש אג"מ בזק"א מסר כי "מדובר בישראלי בן 57 שטבע בחוף באיזור טאבה לעיני בת זוגו ושני ילדיו הקטנים (בני 6-8). כוחות רפואה מקומיים שהוזעקו למקום ביצעו פעולות החייאה ממושכות ופינו אותו לביה"ח מקומי שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. בשלב זה בני המשפחה נמצאים יחד עם המנוח בביה"ח סמוך לגבול טאבה יחד עם נציג זק"א שמלווה את המשפחה".

בתוך כך, ישראלים רבים נופשים בסיני בימים אלה. רשות שדות התעופה עדכנה היום כי בימים האחרונים נרשמת עלייה בתנועת הנוסעים היוצאים ממעבר בגין לסיני בדגש על משפחות.

מאז תחילת חודש אוגוסט יצאו דרך מעבר בגין לסיני כ-91 אלף נוסעים. 48,622 אלף ישראלים ו-1993 תיירים יצאו את ישראל. נכנסו לישראל 37,787 ישראלים ו-1995 תיירים.

סיני מצרים טאבה אסון טביעה תייר ישראלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד