י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"שגיאה קשה"

סמוטריץ' פונה לבן גביר: אל תרוץ לבד

פחות משעה לפני ההצהרה לתקשורת שתכנן עמיתו, יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' שיגר פנייה פומבית ליו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית' וביקש שלא יכריז על ריצה נפרדת: "המחנה הלאומי לא יכול להרשות לעצמו זריקת קולות לפח" | הוא קורא לו לשוב לחדר המו"מ

סמוטריץ' פונה לבן גביר: אל תרוץ לבד
סמוטריץ ובן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

האפשרות לפיצול בין מפלגות הימין עולה הערב (שני) באופן רציני על השולחן, וחבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' מפרסם בדקה ה-90 פנייה לאיתמר בן גביר בה הוא קורא לו לרוץ יחד.

זמן קצר לפני ההצהרה שנושא יו"ר 'עוצמה יהודית', יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' שלח מסר אל הראשון וקורא לו שלא לרוץ בנפרד: "איתמר ידיד מדובר בשגיאה קשה. המחנה הלאומי לא יכול להרשות לעצמו פיצולים ופילוגים וסיכון בזריקת קולות לפח", אמר בסרטון שתיעד תוך כדי חופשתו המשפחתית.

הוא קרא לו לשוב לחדר המו"מ, "יש לנו עוד חודש עד סגירת הרשימות, נדבר על הכל, נדון בהכל נגיע להסכמות על איך הכי נכון לרוץ ביחד כדי למקסם את הכוח ולהביא לניצחונו של המחנה הלאומי", כך לדבריו.

בן גביר תכנן להצהיר הערב על ריצה נפרדת, זאת לאחר שניסה במהלך הימים האחרונים לשבת עם סמוטריץ' באמצעות הפעלת לחץ מצד גורמים חיצוניים, אך נכשל. הפעם האחרונה בה דיברו היתה כמה ימים לפני תשעה באב.

בצלאל סמוטריץ איתמר בן גביר בחירות לכנסת ה-25 ריצה עצמאית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד