ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"מתנה לשמאל"

כך מגיבה המערכת הפוליטית לפיצול בימין

אחרי הצהרת בן גביר על ריצה נפרדת, במפלגת 'יש עתיד' תקפו ועקצו: "מנסה ליצור לעצמו תדמית חדשה של גור חתולים חמוד". במפלגת 'הציונות הדתית' הגיבו גם: "מי שרוצה ממשלת ימין עושה צעדים מקרבים ולא מרחיקים"

כך מגיבה המערכת הפוליטית לפיצול בימין
איתמר בן גביר מוקף בתומכים צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

המערכת הפוליטית מגיבה לפיצול בימין ולהצהרתו של ח"כ איתמר בן גביר על ריצה נפרדת מבצלאל סמוטריץ', כשבימין ובשמאל תוקפים את ההחלטה.

"בן גביר, המועמד לשר הבט"פ של נתניהו, מנסה ליצור לעצמו תדמית חדשה של גור חתולים חמוד. אבל תחפושת החתולי לא תצליח להסתיר את האמת: בן גביר הוא גזען, חשוך שמדיר נשים ורוצה למחוץ את שלטון החוק", הגיבו במפלגת 'יש עתיד' של יאיר לפיד. הם הוסיפו, "הבחירות הללו הן ההזדמנות לשים קץ לטרלול ולהקים ממשלה לאומית ורחבה ללא קיצונים".

חברת הכנסת מיכל וולידגר ממפלגת 'הציונות הדתית' תקפה את ההחלטה וצייצה בטוויטר, "השמאל הקיצוני מחייך והימין הלאומי כואב. מי שרוצה ממשלת ימין עושה צעדים מקרבים ולא מרחיקים, בן גביר הערב נתן מתנה לשמאל".

במפלגת הבית היהודי-המפד"ל, שבראשות יוסי ברודני מסרו בתגובה למסיבת העיתונאים: "מפלגת בן גביר וסמוטריץ היא אלופת הארץ בפיצול ובהתחזות. בן גביר, המחופש היום לשה תמים, הוא איום אמיתי על המחנה הלאומי ויוביל את מדינת ישראל לפילוג ופיצול. המחנה הדתי לאומי רוצה מפלגה דתית לאומית שפויה ונורמלית כמו הבית היהודי-מפד"ל. בן גביר מוביל את מדינת ישראל לאבדון".

בצלאל סמוטריץ איתמר בן גביר מפלגת הציונות הדתית מיכל וולדיגר יש עתיד בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד