י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חסדי השם

צפו: פצוע הפיגוע נחת בארה"ב ובירך 'הגומל'

מנחם פאלאס, בחור חרדי מקראון הייטס שנורה בגבו בפיגוע הטרור בעיר העתיקה בירושלים במוצאי שבת האחרון. בירך ברכת הגומל ב"בית חיינו" חב"ד בניו יורק. מיד לאחר הנחיתה הוא הגיע לתפילת שחרית, שם המתפללים התרגשו לראות אותו כשהוא בריא ושלם • צפו

צפו: פצוע הפיגוע נחת בארה"ב ובירך 'הגומל'
מנחם פאלאס מברך הגומל צילום: אליהו עזאגווי

מנחם פאלאס, חסיד חב"ד משכונת קראון הייטס בברוקלין, שנפצע בגבו מירי של המחבל אמיר סידאווי במוצאי שבת האחרון בסמוך לכותל המערבי, נחת הבוקר (שני) בשדה התעופה JFK בניו יורק ומיד נסע להתפלל שחרית במרכז 770 של ליובאוויטש בשכונת קראון הייטס, שם בירך 'הגומל' והודה להקב"ה על נס הצלתו, לעיני המתפללים הנרגשים.

כזכור לאחר שהתאושש מהירי ולפני שהמריא לארה"ב, הוא התראיין לתקשורת הישראלית וסיפר על הרגעים המלחיצים. "הלכתי לכותל ועליתי על אוטובוס מס' 3, ישבתי ליד החלון", סיפר פאלאס, "שתיים שלוש דקות לאחר מכן, שמעתי ירי, החלונות נופצו ומיד נשכבתי על הרצפה, אנשים סביבי צרחו שמע ישראל. זה היה ממש מפחיד". כשכוחות ההצלה הגיעו, פאלאס אמר להם שהוא נפצע רק בגלל שראה דם, הוא פונה באמבולנס, רק לאחר שהגיע לבית החולים נודע לו שיש לו כדור בגב.

"לא הרגשתי כלום" הוא אמר, "אולי זה היה האדרנלין, אבל הם עשו צילום רנטגן וראו שיש כדור, הם ביצעו ניתוח קל וברוך השם הכל טוב. זה באמת היה נס". פאלאס ביקר בימים אלה בישראל עם קבוצה ניו יורקית שאורגנה על ידי 'תגלית'. פאלאס שעלה לאוטובוס עם חבר אמר כי "הוא היה ממש לידי ולא קרה לו כלום כי הייתי ליד החלון וזה פגע בי", אמר.

פיגוע ירי ברכת הגומל הכותל המערבי פיגוע בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד